Strona Główna » Mitsubishi » Silnik Mitsubishi 6D15, 6D14 » Wał korbowy Mitsubishi 6D15, 6D14

Mitsubishi 6D15, 6D14 wał korbowy

Wał korbowy silnika Mitsubishi 6D15, Mitsubishi 6D14, który pracuje w koparkach gąsienicowych Kobelco.

Oprócz wałów korbowych do silnika Mitsubishi 6D15, Mitsubishi 6D14 sprzedajemy także inne części np.: pompy wody, termostaty, głowice, pompy paliwa, tłoki, tuleje itp.

W razie jakichkolwiek pytań skontaktuj się z nami.


Czy wiesz, że…

Diody z biegunem ujemnym na obudowie są oznaczone napisami koloru czarnego i wciśnięte w tarczy łożyskowej. Diody z biegunem dodatnim na obudowie są oznaczone napisami koloru. Diody ujemne przewodzą po doprowadzeniu napięcia o ujemnej do zacisku diody i dodatniej do obudowy diody. Diody dodatnie przewodzą po doprowadzeniu napięcia o ujemnej do obudowy diody i dodatniej do zacisku diody, W celu sprawdzenia diod należy odłączyć je od końcówek uzwojenia twornika. Kontrola diod ma na celu ustalenie, czy nie występują niżej podane uszkodzenia: przerwa wewnątrz diody, zwarcie diody, zbyt duży spadek napięcia, zbyt duży prąd wsteczny. Przerwę lub zwarcie diody łatwo jest sprawdzić za pomocą omomierza: przy przerwie omomierz wykaże rezystancję nieskończenie wielką, przy zwarciu bliską zeru w obu kierunkach. Rezystancja w kierunku zaporowym sprawnej diody powinna być nie mniejsza od 100 kQ.

 

Żadna część jak i całość treści zawartych na www.kumatex.pl nie może być powielana i rozpowszechniania w jakiejkolwiek formie i w jakikolwiek sposób (w tym także elektroniczny lub mechaniczny lub inny na wszelkich polach eksploatacji) włącznie z kopiowaniem, szeroko pojętą digitalizacją, w tym także zamieszczaniem w Internecie - bez pisemnej zgody HDS Serwis sp. z o.o. Jakiekolwiek użycie lub wykorzystanie utworów w całości lub w części (także przekształconych) bez powyzszej zgody stanowi naruszenie prawa i jest zabronione pod groźbą kary oraz może być ścigane prawnie.

copyright © Kumatex