Strona Główna » Vetus » Części Vetus M4.17 » Wał korbowy Vetus M4.17

Wał korbowy Vetus M4.17

Wał korbowy silnika Vetus M4.17 z marynistycznych jednostek napędowych, np. łodzi, statków, jachtów.

Wszystkie części zamienne do silnika Vetus M4.17 dostępne od ręki.

Oprócz wałów korbowych do silnika Vetus M4.17 sprzedajemy także inne części np.: pompy wody, termostaty, głowice, pompy paliwa, tłoki, tuleje itp.

Wał korbowy Vetus M4.17 dostępny od ręki.

W razie jakichkolwiek pytań skontaktuj się z nami.

Wszystkie części do silników morskich Vetus, Perkins, Hyundai, Mitsubishi, Yanmar dostępne od ręki.

 

Czy wiesz, że…

Podczas obracania wału silnika należy jednocześnie zwracać uwagę na manometr, starając się zaobserwować, czy otwieranie wtryskiwacza następuje przy ciśnieniu podanym przez wytwórnię w instrukcji obsługi silnika. Jeżeli tak nie jest, ciśnienie można wyregulować śrubą nastawną wtryskiwacza, natomiast jeżeli ciśnienie przy tłoczeniu paliwa wzrasta nieznacznie, świadczy to o zawiśnięciu igły rozpylacza i wymaga wymontowania wtryskiwacza i przekazania go do naprawy. Pręcik kontrolny należy dociskać palcem, starając się wyczuć, czy igła rozpylacza drży podczas wtrysków, czy też tylko unosi się i opada bez drgań, co wskazuje na niewłaściwe rozpylanie paliwa przez wtryskiwacz. Jeżeli pręcik nie porusza się, świadczy to o zatarciu (tzw. zawiśnięciu) igły rozpylacza.


Żadna część jak i całość treści zawartych na www.kumatex.pl nie może być powielana i rozpowszechniania w jakiejkolwiek formie i w jakikolwiek sposób (w tym także elektroniczny lub mechaniczny lub inny na wszelkich polach eksploatacji) włącznie z kopiowaniem, szeroko pojętą digitalizacją, w tym także zamieszczaniem w Internecie - bez pisemnej zgody HDS Serwis sp. z o.o. Jakiekolwiek użycie lub wykorzystanie utworów w całości lub w części (także przekształconych) bez powyższej zgody stanowi naruszenie prawa i jest zabronione pod groźbą kary oraz może być ścigane prawnie.

copyright © Kumatex