Strona Główna » Cummins » Cummins ISB » Cummins ISB3.9 części » Wtryskiwacze Cummins ISB3.9

Wtryskiwacze Cummins ISB3.9

Wtryskiwacze silnika Cummins ISB3.9 z samochodów ciężarowych, pickupów oraz autobusów.

Elementy układu wtryskowego silnika Cummins ISB3.9, jak również inne części dostępne od ręki.

Oferujemy pompy wtryskowe, wtryskiwacze, końcówki wtrysku do maszyn marki Cummins - nowe i regenerowane.

Posiadamy wszystkie części zamienne do silników:

  • Cummins ISB 3.9
  • Cummins ISB 3.9L
  • Cummins ISB3.9-160E40A
  • Cummins ISB3.9-140E40A
  • Cummins ISB3.9-125E40A
  • Cummins ISB135
  • Cummins ISB150
  • Cummins ISB170

Jeśli masz pytania dotyczące wtryskiwaczy Cummins ISB3.9 skontaktuj się z nami.

Zapytaj również o możliwość regeneracji swoich wtryskiwaczy lub pompy wtryskowej.



Czy wiesz, że…

Krążki linowe. Krążkami linowymi nazywamy takie elementy dźwignic, które służą do podtrzymywania i zmiany kierunku lin. Krążki linowe bywają, dwóch rodzajów: stałeumocowane w niezmiennych punktach konstrukcji i przesuwnezawieszone na linie. Niekiedy krążki stałe służą do wyrównywania obciążeń i długości lin układów linowych. Takie krążki nazywają się wyrównawczymi. Krążki mogą być wykonane w postaci pełnych tarcz w przypadku krążków małych lub w postaci tarcz z otworami o różnych kształtach w przypadku większych krążków, bądź też mogą być wykonane z ramionami. Najczęściej krążki wykonane są jako odlewy żeliwne, rzadziej staliwne. Wieńce i ramiona krążków spawanych wykonane są z odpowiednio wygiętych płaskowników. Wewnętrzne ścianki wieńca krążków nachylone są pod kątem 40°-b60° i tworzą rowek, w którym jest prowadzona lina. Rowek powinien być dokładnie obrobiony i nie może powodować zakleszczania się liny. Krążki linowe osadzane są przeważnie luźno na osiach stałych. Osadzenia krążka dokonuje się albo bezpośrednio na piastach, albo piasty wyposaża się w brązowe wtłaczane tuleje lub wreszcie w przypadkach dużego natężenia pracy i w miejscach trudno dostępnych stosuje się łożyska toczne. Przy ślizgowym osadzeniu krążka stosuje się smarownice ciśnieniowe (Stauffera); dla łożyskowania tocznego przewiduje się otwory w piastach zakryte korkami.


Żadna część jak i całość treści zawartych na www.kumatex.pl nie może być powielana i rozpowszechniania w jakiejkolwiek formie i w jakikolwiek sposób (w tym także elektroniczny lub mechaniczny lub inny na wszelkich polach eksploatacji) włącznie z kopiowaniem, szeroko pojętą digitalizacją, w tym także zamieszczaniem w Internecie - bez pisemnej zgody HDS Serwis sp. z o.o. Jakiekolwiek użycie lub wykorzystanie utworów w całości lub w części (także przekształconych) bez powyższej zgody stanowi naruszenie prawa i jest zabronione pod groźbą kary oraz może być ścigane prawnie.

copyright © Kumatex