Strona Główna » Yanmar » Części YANMAR 3TNE78, 4TNE78 » YANMAR 3TNE78, 4TNE78 pompa paliwa

Pompka paliwa YANMAR 3TNE78, 4TNE78

Pompa paliwa do silnika YANMAR 3TNE78, 4TNE78. Wszystkie pompy podające paliwo do silnika YANMAR 3TNE78, 4TNE78 dostępne od ręki, z naszego magazynu.

Pompa zasilająca do silnika YANMAR 3TNE78, 4TNE78 - dostępna w naszym sklepie. Oferujemy wszystkie rodzaje pomp paliwa YANMAR 3TNE78, 4TNE78.

W ofercie pompka paliwa również do innych silników Yanmara, takich jak 4TN78, 4TN78T, 3TNC78, 3TN78.

W naszym sklepie mogą Państwo znaleźć także inne części np.:  termostaty, głowice, bloki silnika, pompy paliwa, tłoki, tuleje itp.

Posiadamy wszystkie części zamienne  do silnika YANMAR - japońskiego producenta maszyn rolniczych i dużych maszyn ogrodniczych.

W naszej ofercie wersja pompki mechanicznej, jak i pompy na wałek rozrządu

W razie jakichkolwiek pytań skontaktuj się z nami.

 

Czy wiesz że…

Gdy prędkość kątowa wału osiąga dostatecznie wysoki poziom, wówczas następuje wyłączenie zmiennika momentu obrotowego. W tym celu taśma hamulca zaciska się na obudowie przekładni obiegowej. Hamulec, jest uruchamiany za pomocą siłownika hydraulicznego. Wskutek zatrzymania obudowy przekładnia obiegowa przekazuje moment obrotowy bezpośrednio z wału na wał, w wyniku zatrzymania wirnika pompy zmiennik momentu obrotowego przestaje pracować. W tym stanie rzeczy zakres regulacji obrotów odpowiada zakresowi obrotów silnika spalinowego. Gdy obroty spadają poniżej granicy uznanej za dopuszczalną, wówczas następuje zluzowanie hamulca, obudowa przekładni obracając się umożliwia zwiększenie obrotów silnika do wartości optymalnej, a napęd zaczyna przenosić zmiennik momentu. Zadaniem hamulca jest więc włączanie i wyłączanie zmiennika momentu obrotowego z układu kinematycznego mechanizmu jazdy. Hamulec jest sterowany hydraulicznie samoczynnie. Działanie jego jest funkcją prędkości kątowej wału pędzonego. Należy dodać, że w omawianym przykładzie układ sterowania jest tak dobrany, że zaciągnięcie hamulca następuje tylko podczas jednego kierunku obrotów, odpowiadających jeździe do przodu. Podczas jazdy do tyłu zmiennik momentu obrotowego nie jest wyłączany.

 

Żadna część jak i całość treści zawartych na www.kumatex.pl nie może być powielana i rozpowszechniania w jakiejkolwiek formie i w jakikolwiek sposób (w tym także elektroniczny lub mechaniczny lub inny na wszelkich polach eksploatacji) włącznie z kopiowaniem, szeroko pojętą digitalizacją, w tym także zamieszczaniem w Internecie - bez pisemnej zgody HDS Serwis sp. z o.o. Jakiekolwiek użycie lub wykorzystanie utworów w całości lub w części (także przekształconych) bez powyzszej zgody stanowi naruszenie prawa i jest zabronione pod groźbą kary oraz może być ścigane prawnie.

copyright © Kumatex