Strona Główna » Yanmar » Części YANMAR 4TNE88 » YANMAR 4TNE88 pompa wody

YANMAR 4TNE88 pompa wodna

Pompa wody Yanmar 4TNE88 - w ofercie naszego sklepu pompa wodna Yanmar 4TNE88. Pompa wody wszystkich wersji silnika Yanmar 4TNE88. Wszystkie pompy wodne do silnika YANMAR 4TNE88 dostępne od ręki, z naszego magazynu w Polsce.

Sprzedajemy też części zamienne do silnika YANMAR 4TNE88 np.: termostaty, głowice, bloki silnika, pompy paliwa, tłoki, uszczelniacze i uszczelki, tuleje itp.

W ofercie pompy wody także do innych silników Yanmara, takich jak Yanmar 4TNE88A, Yanmar 4TNE88E. Silnik Yanmar 4TNE88 pracuje w minikoparkach oraz miniładowarkach.

Posiadamy wszystkie części zamienne  do silnika YANMAR - japońskiego producenta maszyn rolniczych i dużych maszyn ogrodniczych.

 

W razie jakichkolwiek pytań skontaktuj się z nami.

 

Czy wiesz że…

W skład ciągnika wchodzi zespół napędowy, rama ciągnika, most przedni, stanowisko kierowcy i układ kierowania pojazdem. W skład części roboczej wchodzi skrzynia ładunkowa, mechanizm wywrotu, rama i most tylny. Ponadto można wyróżnić układ hamulcowy oraz instalację elektryczną. Oba typy wozów są wyposażone również w stałą instalację gaśniczą. W wozach odstawczych z ramą jednoczęściową wszystkie zespoły podwozia i nadwozia są osadzone na wspólnej ramie, a przejazd po lukach wymaga skręcenia kół przednich lub kół przednich i tylnych względem mostów o odpowiednie kąty. W wozach o dużej ładowności z reguły stosuje się podwozie dwuczęściowe. W wozach tych zespół napędowy jest umieszczony na ramie przedniej, a skrzynia ładunkowa na ramie tylnej. Obie ramy są połączone przegubem o jednym stopniu swobody (z osią obrotu pionową) w ten sposób, że osadzone na nich mosty przedni i tylny mogą skręcać się względem siebie, umożliwiając tym samym wykonywanie skrętu bez potrzeby wychylania kół w stosunku do osi. Dzięki takiemu rozwiązaniu uzyskuje się wyjątkowo dużą zwrotność pojazdu (małe promienie skrętu, dobre wpisywanie się w drogę oraz łatwość skutecznego rozwiązania zawieszenia. W obu rozwiązaniach stosuje się w górnictwie podwozia dwuosiowe dające większą zwrotność od trójosiowych. Zakłada się przy tym, że wozy odstawcze są przeznaczone do jazdy po drogach wewnętrznych kopalni. Naciski na oś nie mają więc tak istotnego znaczenia, a łatwość manewrowania samochodem decyduje o uzyskiwanej wydajności i stopniu wykorzystania taboru.


Żadna część jak i całość treści zawartych na www.kumatex.pl nie może być powielana i rozpowszechniania w jakiejkolwiek formie i w jakikolwiek sposób (w tym także elektroniczny lub mechaniczny lub inny na wszelkich polach eksploatacji) włącznie z kopiowaniem, szeroko pojętą digitalizacją, w tym także zamieszczaniem w Internecie - bez pisemnej zgody HDS Serwis sp. z o.o. Jakiekolwiek użycie lub wykorzystanie utworów w całości lub w części (także przekształconych) bez powyzszej zgody stanowi naruszenie prawa i jest zabronione pod groźbą kary oraz może być ścigane prawnie.

copyright © Kumatex