Strona Główna » Yanmar » Części YANMAR 4TNE94 » YANMAR 4TNE94 panewki wału

Panewki wału YANMAR 4TNE94

Panewki wału korbowego, panewki korbowe, główne i pierścienie oporowe wału korbowego YANMAR 4TNE94 - w ofercie naszego sklepu panewki wału Yanmar 4TNE94

UWAGA! Do wszystkich modeli silników YANMAR 4TNE94 mamy nie tylko panewki w wymiarze nominalnym, ale również panewki nadwymiarowe (tym samym istnieje możliwość wykonania szlifu uszkodzonego wału YANMAR 4TNE94).

Zadzwoń lub napisz, by uzyskać więcej informacji.

Do wałów korbowych YANMAR 4TNE94 oferujemy między innymi:

  • Panewki korbowodowe YANMAR 4TNE94
  • Panewki główne YANMAR 4TNE94
  • Pierścienie oporowe YANMAR 4TNE94
  • Księżyce wału korbowego (pół księżyce oporowe) wszystkie wersje)

 

Udostępniamy wszystkie wymiary wałów, konieczne do przeprowadzenia szlifu wałów.

 

Czy wiesz że…

System sterowania transportem podziemnym z miejscowymi układami zależności. Zastosowanie miejscowych układów zależności podwyższa koszt aparatury miejscowej znajdującej się w nastawniach, ale odciąża znacznie komputer i uniezależnia w dużym stopniu funkcjonowanie transportu od sprawności komputera. Zwiększa także bezpieczeństwo transportu ze względu na zachowanie zależności logicznych pomiędzy stanami obiektów mimo uszkodzeń komputera czy koncentratora. System, taki pozwala na eliminowanie zakłóceń powstałych na drodze od komputera do nastawni, ponieważ analiza możliwości zaistnienia kolizji w ruchu pociągów dokonywana jest w miejscowym układzie zależności. Ponadto system taki może być wprowadzany etapowo, najpierw w postaci samodzielnych systemów miejscowych, a następnie można dołączyć zdalne sterowanie i komputer do sprawowania wyłącznie funkcji nadrzędnych. Proces sterowania ma przebieg podobny do procesu w wariancie.  Dyspozytor ma takie same możliwości sterowania i kontroli procesu transportowego. Różnica polega tylko na sposobie współpracy komputera z nastawnią. Komputer nie wysyła - jak poprzednio rozkazów indywidualnie do każdego obiektu, a jedynie podaje numer żądanej operacji, który odczytuje się w koncentratorze i przesyła do lokalnego systemu sterowania w formie zrozumiałej dla tego systemu. Lokalny system sterowania wybiera przebieg, wykonuje operacje logiczne i nastawcze. Wynikiem tych operacji jest ustawienie żądanego przebiegu i podanie światła zezwalającego na jazdę. Równocześnie zostają przesłane informacje o stanie obiektów na pulpit w nastawni i przez koncentrator do centrum dyspozytorskiego. W skład centrum dyspozytorskiego wchodzi komputer z wyposażeniem informatycznym, monitory, centralny pulpit nastawczy i system sprzężenia. Centrum ma połączenie z systemem sąsiednim i z nastawniami. Komputer wraz z systemem sprzężenia spełnia w zasadzie zadanie urządzenia zdalnego sterowania o odpowiednio dużej liczbie kanałów. Nie analizuje on pod względem zależnościowym podejmowanych przez dyspozytora decyzji, pozostawiając to układom miejscowym.

 

Żadna część jak i całość treści zawartych na www.kumatex.pl nie może być powielana i rozpowszechniania w jakiejkolwiek formie i w jakikolwiek sposób (w tym także elektroniczny lub mechaniczny lub inny na wszelkich polach eksploatacji) włącznie z kopiowaniem, szeroko pojętą digitalizacją, w tym także zamieszczaniem w Internecie - bez pisemnej zgody HDS Serwis sp. z o.o. Jakiekolwiek użycie lub wykorzystanie utworów w całości lub w części (także przekształconych) bez powyzszej zgody stanowi naruszenie prawa i jest zabronione pod groźbą kary oraz może być ścigane prawnie.

copyright © Kumatex