Strona Główna » Yanmar » Części YANMAR 4TNV84 » YANMAR 4TNV84 pierścienie

YANMAR 4TNV84 pierścienie tłokowe

Pierścienie do wszystkich wersji silnika YANMAR 4TNV84. Pierścienie dostępne z możliwością dostawy kurierskiej.

W ofercie mamy nie tylko pierścienie nominalne do YANMARA 4TNV84, ale także pierścienie nadwymiarowe (o ile w danej wersji występują).

Jeżeli oprócz pierścieni YANMAR 4TNV84 jesteś zainteresowany również innymi częściami do tego silnika - skontaktuj się z nami.

Przeprowadzamy również remonty silnika YANMAR 4TNV84 oraz pokrewnych.

W naszym sklepie mogą Państwo znaleźć także inne części np.:  termostaty, głowice, bloki silnika, pompy paliwa, tłoki, tuleje itp.

Posiadamy wszystkie części zamienne  do silnika YANMAR - japońskiego producenta maszyn rolniczych i dużych maszyn ogrodniczych.

 

Czy wiesz że…

Jeżeli wykonuje się indywidualną naprawę silnika, to poszczególne części ¡po regeneracji powinny wrócić ma swoje miejsce. W ten sposób usprawnia się montaż i zapewnia prawidłowość współpracy części pasowanych ze sobą. Faktem jest, że części jednakowe pod względem kształtów i wymiarów (np. tłoki, zawory, panewki itp.) zużywają się nie jednakowo podczas pracy silnika, ponadto kształty ich dostosowują się do kształtów zużywających się powierzchni części z nimi współpracujących. Jeżeli połączenie nie jest naprawiane przez regenerację, czy też obróbkę mechaniczną, a wymienia się tylko jedną z części składowych, to zmieni się ich wzajemne pasowanie powszednich części danego połączenia nie będą do siebie przylegały, co z kolei pociągnie za sobą niekorzystne warunki współpracy i szybkie ich zużycie. Dlatego też, jeżeli na poszczególnych częściach nie ma odpowiednich oznaczeń, to należy wykonać je za pomocą rysika lub numeratora. Znaki umowne lub cyfry wybija się tuż przy połączeniu części, lecz zawsze ¡na powierzchniach nie pracujących. Wielkość oznaczeń cyfr lub. liter powinna być dobrana do wielkości części. Przystępując do rozbiórki silnika należy przede wszystkim ustalić prawidłową kolejność demontażu. Kolejność zdejmowania poszczególnych części zależy od konstrukcji silnika. Inna będzie kolejność demontażu silnika Ursus C-325, inna silnika S-60. W związku z tym można tylko podać ogólne wskazówki, którymi należy kierować się przy ustalaniu kolejności demontażu silnika ¡na jego części składowe: w pierwszej -kolejności zdjąć wszystkie części i zespoły umocowane na zewnątrz .silnika, tafcie jak chłodnice, filtry powietrzne, filtry olejowe, pompę paliwową, pompę wodną z wentylatorem itp. następnie zdjąć głowicę, pokrywę i osłony kadłuba silnika, rozmontować układ rozrządu i układ korbowo-tłokowy oraz wyjąć pompę olejową.


Żadna część jak i całość treści zawartych na www.kumatex.pl nie może być powielana i rozpowszechniania w jakiejkolwiek formie i w jakikolwiek sposób (w tym także elektroniczny lub mechaniczny lub inny na wszelkich polach eksploatacji) włącznie z kopiowaniem, szeroko pojętą digitalizacją, w tym także zamieszczaniem w Internecie - bez pisemnej zgody HDS Serwis sp. z o.o. Jakiekolwiek użycie lub wykorzystanie utworów w całości lub w części (także przekształconych) bez powyzszej zgody stanowi naruszenie prawa i jest zabronione pod groźbą kary oraz może być ścigane prawnie.

copyright © Kumatex