Strona Główna » Cummins » Cummins B3.3 części » Blok silnika Cummins B3.3

Blok silnika Cummins B3.3

W naszej ofercie blok silnika Cummins B3.3, który znalazł zastosowanie w maszynach budowlanych, takich jak: minikoparki, miniładowarki oraz koparki kołowe.

Oprócz bloku silnika Cummins B3.3 proponujemy również inne części, np. tuleje, panewki, głowice, korbowody, termostaty, pompy paliwa, tłoki itp.

Blok silnika Cummins B3.3 dostępny od ręki. Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej na temat silników Cummins B3.3 zadzwoń do nas, chętnie odpowiemy na każde pytanie.

 

Czy wiesz, że...

Ze względu na fakt, że każde z paliw stosowanych w silnikach okrętowych stanowi złożoną mieszaninę węglowodorów, nie można podać żadnej obowiązującej normy, która posłużyłaby dla przeprowadzenia ścisłej klasyfikacji różnych, spotykanych w eksploatacji gatunków paliwa. Istniejące w poszczególnych krajach znormalizowane specyfikacje, niekiedy dość znacznie różniące się pomiędzy sobą, podają jedynie graniczne wartości pewnych właściwości fizyko-chemicznych, które nie powinny zostać przekroczone przez paliwo określonego rodzaju. Dlatego też należy pamiętać, że o przydatności paliwa dla danego silnika decyduje nie nazwa dostarczonego paliwa, lecz konfrontacja jego właściwości podanych w specyfikacji z wymaganiami stawianymi przez producenta silnika. Oleje gazowe są czystymi destylatami uzyskiwanymi głównie w procesie destylacji zachowawczej ropy naftowej jako frakcje pomiędzy naftą a olejami smarowymi. Paliwa te charakteryzują się najmniejszą gęstością, lepkością oraz ilością zanieczyszczeń. Z tego względu są one przede wszystkim stosowane do napędu szybkobieżnych silników wysokoprężnych - głównych i pomocniczych. Obowiązuje przy tym zasada ogólna, że im większa jest liczba obrotów silnika, tym mniejsza powinna być gęstość i lepkość stosowanego paliwa. Oleje gazowe mogą być również spalane w silnikach wolnobieżnych, posiadających odpowiednio przystosowany układ wtryskowy dla tego rodzaju paliwa. Jeżeli paliwo tego typu nie uległo dodatkowemu zanieczyszczeniu w czasie transportu i przechowywania na statku, całkowicie wystarczające jest jego oczyszczanie tylko w filtrach. Okrętowe oleje napędowe stanowią bądź czyste destylaty, uzyskane na przykład z procesu katalitycznego krakowania, bądź też mieszaniny lżejszych i cięższych paliw.

 

Żadna część jak i całość treści zawartych na www.kumatex.pl nie może być powielana i rozpowszechniania w jakiejkolwiek formie i w jakikolwiek sposób (w tym także elektroniczny lub mechaniczny lub inny na wszelkich polach eksploatacji) włącznie z kopiowaniem, szeroko pojętą digitalizacją, w tym także zamieszczaniem w Internecie - bez pisemnej zgody HDS Serwis sp. z o.o. Jakiekolwiek użycie lub wykorzystanie utworów w całości lub w części (także przekształconych) bez powyzszej zgody stanowi naruszenie prawa i jest zabronione pod groźbą kary oraz może być ścigane prawnie.

copyright © Kumatex