Strona Główna » Caterpillar » Silnik CAT 3306 » Caterpillar 3306 wtryskiwacze

Caterpillar 3306 końcówki wtrysku

Wszystkie elementy układu wtryskowego silnika CAT 3306, CAT 3066C DIT silnika, który pracuje  w maszynach budowlanych, większych generatorach prądotwórczych i innych urządzeniach przemysłowych.

Silniki Caterpillar 3306 można spotkać w modelach maszyn:

  •      CATERPILLAR 330B
  •      CATERPILLAR D7H
  •      CATERPILLAR 330C
  •      CATERPILLAR 330C
  •      CATERPILLAR 330C MASS
  •      CATERPILLAR 330CL
  •      CATERPILLAR 330CL MASS
  •      CATERPILLAR 330B MASS
  •      CATERPILLAR 330BL
  •      CATERPILLAR 330BL MASS
  •      CATERPILLAR 350
  •      CATERPILLAR 350L
  •      CATERPILLAR 235C
  •      CATERPILLAR 235C ME
  •      CATERPILLAR E 300B
  •      CATERPILLAR EL300B
  •      CATERPILLAR 235C MEH
  •      CATERPILLAR EL300

Końcówki wtryskiwaczy, pompa wtryskowa, kompletne wtryskiwacze do CATERPILLAR 3306 - dostępne w naszym sklepie.

Pompy wtryskowe CATERPILLAR CAT 3306 nowe i regenerowane.

Końcówki wtryskiwaczy silnika CAT 3306 oraz kompletne wtryskiwacze do tego silnika posiadamy we wszystkich wersjach.

Zapytaj również o możliwość regeneracji swoich wtryskiwaczy lub pompy wtryskowej.

 

Czy wiesz że…

Chcąc pozostawić możliwie jak najmniejsze naddatki na obróbkę zębów po utwardzeniu, trzeba uzębienie lak nacinać, aby dawało prawidłowy ślad współpracy zębów dopiero po obróbce cieplnej. Ponieważ zaś trzeba sprawdzać ślad współpracy już przed obróbką cieplną, ustala się doświadczalnie zmienione położenie wzajemne kół, przy którym ten ślad współpracy się sprawdza. To zmienione położenie kół powinno być tak dobrane, aby kola o dobrym siadzie współpracy, sprawdzone w tym zmienionym położeniu przed obróbką cieplną, zapewniały również dobry ślad współpracy przy sprawdzaniu ich w prawidłowym już położeniu po obróbce cieplnej. Bóżnice pomiędzy położeniem właściwym i zmienionym dają wskazówkę, w jakim kierunku w stosunku do nominalnych trzeba zmienić parametry nastawienia obrabiarki przy nacinaniu uzębienia. Po obróbce cieplnej koła stożkowe można szlifować i docierać lub tylko docierać. Zmieniając wielkości momentu hamującego zmienia się również intensywność docierania. Większe koło przekładni docieranej osadzone jest na wahającym się ramieniu. To wahanie umożliwia otrzymanie zlokalizowanego śladu współpracy docieranych kół.

 

 

Żadna część jak i całość treści zawartych na www.kumatex.pl nie może być powielana i rozpowszechniania w jakiejkolwiek formie i w jakikolwiek sposób (w tym także elektroniczny lub mechaniczny lub inny na wszelkich polach eksploatacji) włącznie z kopiowaniem, szeroko pojętą digitalizacją, w tym także zamieszczaniem w Internecie - bez pisemnej zgody HDS Serwis sp. z o.o. Jakiekolwiek użycie lub wykorzystanie utworów w całości lub w części (także przekształconych) bez powyzszej zgody stanowi naruszenie prawa i jest zabronione pod groźbą kary oraz może być ścigane prawnie.

 

 


copyright © Kumatex