Strona Główna » Caterpillar » Silnik CAT 3516 » Caterpillar 3516 zestaw uszczelek

Caterpillar 3516 komplet uszczelek

Zestaw uszczelek do silnika Caterpillar CAT 3516, CAT C3516, C 3516B, C3516-HD, G3516, który pracuje w jednostkach marynistycznych, agregatach stacjonarnych, a przede wszystkim w wielkich maszynach budowlanych - wozidła i ciężkie pojazdy specjalistyczne.

Silnik Caterpillar CAT 3516 można spotkać w modelach maszyn:

  •     Agregat Caterpillar R20519
  •     Agregat Caterpillar XQ2000
  •     Wozidło technologiczne Caterpillar 793C
  •     Wozidło technologiczne Caterpillar 793D

Do silnika CATERPILLAR CAT 3516 oferujemy również takie uszczelki jak: uszczelniacz wału korbowego, uszczelka klawiatury (uszczelka pokrywy zaworowej), uszczelka kolektorów, uszczelniacze zaworowe.

W ofercie wiele innych części do silnika CAT 3516 takie jak: pompy wody, wtryskiwacze, zawory głowicy, pompy oleju, pompy paliwa, tłoki, pierścienie, korbowody.

 

Czy wiesz że…

Samochody Żuk, Nysa, Tarpan mają układy zasilania o podobnej budowie. Różnią się one miejscem umieszczenia zbiornika paliwa, miejscem wlotu powietrza do filtru powietrza, niektórymi elementami sterowania gaźnikiem. W samochodach tych są stosowane dwa typy silników: dolno-zaworowy M20 i górnozaworowy S21. Ich układy zasilania różnią się typem gaźnika, a w związku z tym sterowaniem gaźnika oraz położeniem rur dolotowych filtru powietrza w stosunku do osi silnika. Zbiornik paliwa jest wykonany z ołowiowanej blachy stalowej. Składa się on z dwóch wytłoczek połączonych za pomocą zgrzewania. W zbiorniku są ustawione przegrody zmniejszające ruch paliwa w czasie jazdy. W starszych egzemplarzach do górnej części zbiornika były mocowane oddzielnie króciec ssący zakończony filtrem siatkowym oraz czujnik elektryczny poziomu paliwa. W nowszych rozwiązaniach czujnik poziomu paliwa jest mocowany na przewodzie łączącym króciec z filtrem siatkowym. Filtr siatkowy sięga dna zbiornika, które ma w tym miejscu przetłoczenia, co umożliwia pobranie praktycznie całej ilości paliwa ze zbiornika. Wlew paliwa jest zamykany w starszych egzemplarzach korkiem z otworem odpowietrzającym, w nowszych zaś korkiem szczelnym. Zbiornik jest połączony z pompą paliwa za pomocą przewodu metalowego o średnicy zewnętrznej 8 mm oraz krótkiego przewodu elastycznego.

 

Żadna część jak i całość treści zawartych na www.kumatex.pl nie może być powielana i rozpowszechniania w jakiejkolwiek formie i w jakikolwiek sposób (w tym także elektroniczny lub mechaniczny lub inny na wszelkich polach eksploatacji) włącznie z kopiowaniem, szeroko pojętą digitalizacją, w tym także zamieszczaniem w Internecie - bez pisemnej zgody HDS Serwis sp. z o.o. Jakiekolwiek użycie lub wykorzystanie utworów w całości lub w części (także przekształconych) bez powyzszej zgody stanowi naruszenie prawa i jest zabronione pod groźbą kary oraz może być ścigane prawnie.

 


copyright © Kumatex