Strona Główna » Cummins » Cummins 6CT 8.3 części

Cummins 6CT 8.3

Oferujemy wszystkie części zamienne do silnika Cummins 6CT 8.3, który pracuje w maszynach budowlanych, rolniczych oraz przemysłowych.

Charakterystycznymi cechami silników marki Cummins jest wysoka wydajność pracy oraz niezawodność.

Cummins 6CTA, Cummins 6CTAA

Na stanie magazynowym posiadamy takie części, jak:

Części zamienne silnika Cummins 6CT 8.3

  • blok silnika
  • cewka gaszenia
  • głowica
  • korbowód
  • panewki
  • pompa oleju
  • pompa paliwa
  • pompa wody
  • świeca żarowa
  • termostat
  • tłoki
  • pierścienie
  • uszczelki
  • uszczelniacz wału
  • wał korbowy
  • wtryskiwacze
  • zawory głowicy
  • wałek rozrządu

Posiadamy wszystkie części zamienne do silników:

  • Cummins 6CTA
  • Cummins 6CTAA
  • Cummins 6C8.3
  • Cummins 6CTA8.3
  • Cummins 6CT8.3
  • Cummins 6CTA8.3-c260
  • Cummins 6C
  • Cummins 6CTAA8.3-C215
  • Cummins 6CTAA8.3-C260
  • Cummins 6CTA8.3-C240
  • Cummins 6CTA8.3-C230
  • Cummins 6CTA8.3-C215
  • Cummins 6CTA8.3-C175
  • Cummins 6CTA8.3-C180
  • Cummins 6CTA8.3-C145
  • Cummins 6CTA8.3-C205
  • Cummins 6CTA8.3-C195

Silnik Cummins 6CT 8.3 znalazł zastosowanie w maszynach budowlanych, rolniczych oraz przemysłowych.

Części zamienne silnika Cummins 6CT 8.3 z maszyn budowlanych

Oferujemy sprzedaż stacjonarną oraz wysyłkową.

Jeśli masz pytania dotyczące silników marki Cummins skontaktuj się z nami, zrobimy wszystko by rozwiązać Twój problem.


Czy wiesz, że...

Zużycie przewodów wtryskowych może polegać na ich pękaniu lub zdeformowaniu ich zakończeń przy króćcach pompy lub przy wtryskiwaczach. Pęknięcia występują w miejscach osłabionych uszkodzeniami zewnętrznymi lub wewnętrznymi, na przykład ubytkiem materiału spowodowanym erozją i kawitacją najczęściej przy zakończeniu przewodu, gdzie występuje działanie karbu. Deformacja zakończenia przewodu jest spowodowana wielokrotnym jego przykręcaniem. Deformacja powoduje utratę szczelności w połączeniu przewodu oraz dławienie przepływu paliwa z pompy do wtryskiwacza wskutek zmniejszenia otworu przepływowego. W układzie regulacyjnym występuje wiele ruchowych połączeń, przez które przenoszone są siły od ciężarków na tulejki obracające tłoki pompy. W typowym regulatorze są to zwykle proste połączenia, najczęściej przeguby sworzniowe. Zużycie ich zależy od wielkości występujących sił, względnych przesunięć i ich częstotliwości, na którą duży wpływ mają drgania pojawiające się w układzie regulacyjnym. Zwykle największe zużycie następuje w miejscu zamocowania regulatora, następnie w połączeniach czopa regulatora z ramieniem ciężarka, w tak zwanym przegubie krzyżakowym, w łożyskowaniu dźwigni zewnętrznej (sterującej) i wewnętrznej regulatora, w połączeniach między dźwignią regulatora i listwą regulacyjną, w zazębieniu wieńca zębatego z listwą oraz w miejscu prowadzenia skrzydełek tłoka. Przy niekorzystnych warunkach pracy (niedostateczne smarowanie) zużycie w tych miejscach może następować bardzo szybko, przy czym szybkość zużycia wzrasta ze zwiększeniem się luzu w połączeniach ze względu na występujące uderzenia.


Żadna część jak i całość treści zawartych na www.kumatex.pl nie może być powielana i rozpowszechniania w jakiejkolwiek formie i w jakikolwiek sposób (w tym także elektroniczny lub mechaniczny lub inny na wszelkich polach eksploatacji) włącznie z kopiowaniem, szeroko pojętą digitalizacją, w tym także zamieszczaniem w Internecie - bez pisemnej zgody HDS Serwis sp. z o.o. Jakiekolwiek użycie lub wykorzystanie utworów w całości lub w części (także przekształconych) bez powyższej zgody stanowi naruszenie prawa i jest zabronione pod groźbą kary oraz może być ścigane prawnie.

copyright © Kumatex