Strona Główna » Cummins » Cummins ISF 2.8, 3.8 części

Cummins ISF 2.8, 3.8

W ofercie naszego sklepu części zamienne silnika Cummins ISF 2.8, 3.8, który znalazł zastosowanie w samochodach dostawczych oraz ciężarówkach.

Silnik Cummins 2.8 oraz Cummins 3.8 to nowoczesne silniki, ich najważniejsze cechy to moc i niezawodność.

Cummins ISF2.8, Cummins ISF3.8

W naszych propozycjach mozna znaleźć takie części jak:

Części zamienne silnika Cummins ISF 2.8, 3.8

  • blok silnika
  • cewka gaszenia
  • głowica
  • korbowód
  • panewki
  • pompa oleju
  • pompa paliwa
  • pompa wody
  • świeca żarowa
  • termostat
  • tłoki
  • pierścienie
  • uszczelki
  • uszczelniacz wału
  • wał korbowy
  • wałek rozrządu
  • wtryskiwacze
  • zawory głowicy

Posiadamy najwyższej klasy zamienniki oraz nowe części do silników marki Cummins.

Silnik marki Cummins ISF2.8 oraz Cummins ISF3.8 znalazł zastosowanie w samochodach dostawczych oraz ciężarówkach.

Części zamienne silnika Cummins ISF 2.8, 3.8 z ciężarówek

Nasza firma oferuje sprzedaż stacjonarną oraz wysyłkową.

Jeśli masz pytania dotyczące silników marki Cummins - zadzwoń do nas, chętnie odpowiemy na wszystkie pytania.

 

Czy wiesz, że...

W celu zabezpieczenia się przed szkodliwym oddziaływaniem zanieczyszczeń chemicznych i wody spotykanych w paliwie, wprowadzono w konstrukcji pomp wtryskowych zmiany polepszające warunki smarowania i przewietrzania. W pompach dziesiątych zmianom konstrukcyjnym, olej smarny w czasie pracy pompy wtryskowej pozostaje w ciągłej rotacji między komorami pompy i regulatora prędkości polepszając warunki smarowania zasadniczych części pompy (popychaczy, łożysk wałka krzywkowego itd.) oraz, obmywając pozostałe części pompy i regulatora, tworzy naturalną osłonę przeciwdziałającą osiadaniu wody na tych częściach. Zmianę sposobu smarowania uzyskano poprzez: podwyższenie poziomu oleju smarnego, usunięcie pierścienia uszczelniającego między komorą wałka krzywkowego a komorą regulatora, wykonanie otworu w ściankach pompy i regulatora na wysokości nieco powyżej górnej krawędzi półki popychaczy, wprowadzenie łożysk stożkowych wałka krzywkowego w miejsce łożysk kulkowych, co nie tylko zostało uczynione dla lepszego przetłaczania oleju z pompy do regulatora, lecz również dla podniesienia wytrzymałości układu napędowego. Podniesienie poziomu oleju uzyskane poprzez zwiększenie jego objętości spowodowało powolniejsze rozcieńczanie oleju paliwem przeciekającym z elementów tłoczących i pompy zasilającej do wnętrza pompy wtryskowej oraz procentowego zmniejszenia koncentracji zanieczyszczeń w oleju.

 

Żadna część jak i całość treści zawartych na www.kumatex.pl nie może być powielana i rozpowszechniania w jakiejkolwiek formie i w jakikolwiek sposób (w tym także elektroniczny lub mechaniczny lub inny na wszelkich polach eksploatacji) włącznie z kopiowaniem, szeroko pojętą digitalizacją, w tym także zamieszczaniem w Internecie - bez pisemnej zgody HDS Serwis sp. z o.o. Jakiekolwiek użycie lub wykorzystanie utworów w całości lub w części (także przekształconych) bez powyższej zgody stanowi naruszenie prawa i jest zabronione pod groźbą kary oraz może być ścigane prawnie.

copyright © Kumatex