Strona Główna » Cummins » Cummins ISM, ISMe części

Cummins ISM, ISMe

W ofercie naszego sklepu części zamienne silnika Cummins ISM, ISMe, który znalazł zastosowanie w samochodach ciężarowych, samochodach zawodowych oraz ciągnikach.

Oferujemy najwyższej jakości zamienniki oraz nowe części do silników marki Cummins.

W naszych propozycjach można znaleźć takie części, jak:

Części zamienne silnika Cummins ISM, ISMe z samochodów ciężarowych

  • blok silnika
  • cewka gaszenia
  • głowica
  • korbowód
  • panewki
  • pompa oleju
  • pompa paliwa
  • pompa wody
  • świeca żarowa
  • termostat
  • tłoki
  • pierścienie
  • uszczelki
  • uszczelniacz wału
  • wał korbowy
  • wałek rozrządu
  • wtryskiwacze
  • zawory głowicy

Posiadamy wszystkie części do silników marki Cummins, takich jak:

  • Cummins ISMe405
  • Cummins ISMe440
  • Cummins ISMe420
  • Cummins ISMe385
  • Cummins ISMe380
  • Cummins ISMe360
  • Cummins ISMe345
  • Cummins ISMe340
  • Cummins ISMe335
  • Cummins ISMe308

Silnik Cummins ISM, ISMe znalazł zastosowanie w samochodach ciężarowych, samochodach zawodowych oraz ciągnikach.

Części zamienne silnika Cummins ISM, ISMe

Nasza firma oferuje sprzedaż stacjonarną oraz wysyłkową.

Jeśli chcesz wiedzieć więcej na temat silników marki Cummins, skontaktuj się z nami, chętnie odpowiemy na wszystkie pytania!


Czy wiesz, że...

Układ napędowy pomp wtryskowych jest w obecnie budowanych silnikach bardzo obciążony. Wraz z powszechnym wprowadzeniem wtrysku bezpośredniego oraz wzrostem prędkości obrotowych silników nastąpiło znaczne zwiększenie ciśnień występujących w układzie wtryskowym, a zatem również wartości oraz częstotliwości obciążeń poszczególnych części przenoszących napęd silnika na tłok pompy wtryskowej a mianowicie: sprzęgła, łożysk i krzywek wałka krzywkowego, rolki i sworznia popychacza, a pośrednio również i sprężyny popychacza, który przy wyższych obrotach musi mieć większą siłę nacisku wstępnego w celu opanowania siły bezwładności. Na przyspieszenie zużycia części układu napędowego pomp wtryskowych główny wpływ mają zanieczyszczenia, które można podzielić na: zanieczyszczenia stałe, pozostawione w pompie przy jej montażu oraz wprowadzane wraz z uzupełnianym okresowo olejem smarnym i przeciekającym z pompy zasilającej paliwem, zanieczyszczenia stałe, będące produktem zużycia części pompy wtryskowej podczas jej pracy, wodę, która dostała się wraz z olejem lub powietrzem w postaci pary wodnej, a następnie skropliła się we wnętrzu pompy. Nie mniej istotny wpływ na zużycie układu napędowego mają takie przyczyny jak: niezachowanie właściwego luzu wzdłużnego wałka krzywkowego przy naprawach pompy, nieprawidłowy montaż pompy na silniku, nieprzestrzeganie zaleceń podanych w instrukcjach obsługi dotyczących użytkowania silnika.

 

Żadna część jak i całość treści zawartych na www.kumatex.pl nie może być powielana i rozpowszechniania w jakiejkolwiek formie i w jakikolwiek sposób (w tym także elektroniczny lub mechaniczny lub inny na wszelkich polach eksploatacji) włącznie z kopiowaniem, szeroko pojętą digitalizacją, w tym także zamieszczaniem w Internecie - bez pisemnej zgody HDS Serwis sp. z o.o. Jakiekolwiek użycie lub wykorzystanie utworów w całości lub w części (także przekształconych) bez powyższej zgody stanowi naruszenie prawa i jest zabronione pod groźbą kary oraz może być ścigane prawnie.

copyright © Kumatex