Strona Główna » Cummins » Cummins ISM, ISMe części » Panewki Cummins ISM, ISMe

Panewki Cummins ISM, ISMe

Panewki silnika Cummins ISM, Cummins ISMe z samochodów ciężarowych, samochodów zawodowych oraz ciągników.

Panewki wału korbowego, panewki korbowe, główne i pierścienie oporowe wału korbowego silnika Cummins ISM, Cummins ISMe.

Wszystkie części zamienne do silników Cummins ISM, Cummins ISMe dostępne od ręki.

UWAGA! Do wszystkich modeli silników Cummins ISM, Cummins ISMe mamy nie tylko panewki w wymiarze nominalnym, ale również panewki nadwymiarowe (tym samym istnieje możliwość wykonania szlifu uszkodzonego wału).

Do wałów korbowych Cummins ISM, Cummins ISMe oferujemy między innymi:

  • Panewki korbowodowe
  • Panewki główne
  • Pierścienie oporowe
  • Księżyce wału korbowego (pół księżyce oporowe) wszystkie wersje

Udostępniamy wszystkie wymiary wałów, konieczne do przeprowadzenia szlifu wałów.

Posiadamy wszystkie części do silników marki Cummins, takich jak:

  • Cummins ISMe405
  • Cummins ISMe440
  • Cummins ISMe420
  • Cummins ISMe385
  • Cummins ISMe380
  • Cummins ISMe360
  • Cummins ISMe345
  • Cummins ISMe340
  • Cummins ISMe335
  • Cummins ISMe308

Panewki Cummins ISM, ISMe dostępne od ręki.

Zadzwoń lub napisz, by uzyskać więcej informacji na temat silnika Cummins ISM, Cummins ISMe.



Czy wiesz, że…

Nagrzanie kadłuba i łożysk silnika można w przybliżeniu określić przez przyłożenie ręki. Jeżeli można ją utrzymać w ciągu ok. 5 sekund, to nagrzanie można uznać za dopuszczalne. Dokładniejszy pomiar przeprowadza się termometrem, przykładając go do miejsca, które badamy. Stosowane są termometry rtęciowe lub alkoholowe. Aby zapewnić dobry styk bańki termometru z maszyną, należy owinąć bańkę cynfolią i przycisnąć lekko do miejsca, w którym dokonuje się pomiaru. Do silników maszyn budowlanych doprowadza się prąd przewodem oponowym, który jest zwykle ułożony luźno i osłonięty lub jest zawieszony. Przy transporcie materiałów można łatwo osłonę zniszczyć lub stojak potrącić. Przewód nieosłonięty może zostać uszkodzony, natomiast naprężenie przewodu może spowodować wyrwanie jego końcówek z zacisków przyłączeniowych. Na te właśnie okoliczności należy zwrócić uwagę. Zdarza się, że urządzenia rozruchowe zostają zachlapane wapnem, cementem lub farbą do tego stopnia, że nie widać znaków sygnalizujących położenie ich dźwigni. Na obudowach przycisków do zdalnego sterowania jest zwykle znak I dla włączenia oraz znak 0 dla odłączenia. Należy pamiętać o tym, że nawet robotnicy niewykwalifikowani, pracujący np. przy betoniarce, po pouczeniu ich o sposobie-włączania i wyłączania silnika, mogą obsługiwać urządzenie rozruchowe. Dlatego ważne jest utrzymanie oznaczeń w stanie czytelnym.

 

Żadna część jak i całość treści zawartych na www.kumatex.pl nie może być powielana i rozpowszechniania w jakiejkolwiek formie i w jakikolwiek sposób (w tym także elektroniczny lub mechaniczny lub inny na wszelkich polach eksploatacji) włącznie z kopiowaniem, szeroko pojętą digitalizacją, w tym także zamieszczaniem w Internecie - bez pisemnej zgody HDS Serwis sp. z o.o. Jakiekolwiek użycie lub wykorzystanie utworów w całości lub w części (także przekształconych) bez powyższej zgody stanowi naruszenie prawa i jest zabronione pod groźbą kary oraz może być ścigane prawnie.

copyright © Kumatex