Strona Główna » Vetus » Części Vetus M2.04

Części silnika Vetus M2.04

W ofercie części zamienne silnika morskiego Vetus M2.04, który pracuje w marynistycznych jednostkach napędowych, np. łodziach, jachtach, statkach.

Jednostki napędowe marki Vetus znane są z bardzo dobrej jakości oraz wysokiej mocy. Są niezwykle ekonomicznymi silnikami, a także bardzo wydajnymi.

Oferujemy wszystkie części zamienne silnika morskiego Vetus M2.04.

W naszych propozycjach można znaleźć takie części, jak:

Części zamienne silnika morskiego Vetus M2.04

  •     cewka gaszenia
  •     głowica
  •     korbowód
  •     panewki
  •     pompa oleju
  •     pompa paliwa
  •     pompa wody
  •     świeca żarowa
  •     termostat
  •     tłoki
  •     pierścienie
  •     uszczelka głowicy
  •     uszczelniacz wału
  •     wał korbowy
  •     wtryskiwacze
  •     zawory głowicy
  •     zestaw uszczelek

Części zamienne do silnika Vetus M2.04 oraz innych modeli silników marki Vetus dostępne od ręki.

Prowadzimy sprzedaż stacjonarną oraz wysyłkową.


Silniki Vetus M2.04 możemy spotkać zarówno w mniejszych, jak i w większych jednostkach napędowych.



Części zamienne silnika morskiego Vetus M2.04 z marynistycznych jednostek napędowych



Jeśli chcesz wiedzieć więcej na temat silników morskich Vetus, skontaktuj się z nami - chętnie opowiemy na wszystkie pytania.

Wszystkie części do silników morskich Vetus, Perkins, Hyundai, Mitsubishi oraz Yanmar dostępne od ręki.


Czy wiesz, że...

Smar powinien być doprowadzany po nieobciążonej stronie łożyska. Jeśli panewka jest dwudzielna, obciążenie nie powinno działać w płaszczyźnie podziału. W celu uniknięcia zakleszczania wału przez brzegi półpanewek i zgarniania smaru z czopa, konstruuje się zwykle wzdłużne rowki smarne tzw. kieszenie smarne, rozprowadzające smar wzdłuż łożyska, o łagodnie zaokrąglonych brzegach. Kieszenie smarne są zamknięte po bokach w celu uniknięcia nadmiernego wypływu smaru z łożyska. Gdy chodzi o wzmożenie przepływu oleju w łożysku, jak np. w łożysku turbiny parowej wykonuje się dodatkowo rowki wzdłużne przelotowe. Dla zapewnienia ciągłości dopływu smaru po nieobciążonej stronie panewki musi istnieć rowek półobrotowy w górnej półpanewce, jeśli panewka jest dwudzielna, zaś w czopie muszą być dwa. Jeśli obciążenie wiruje z czopem, a smar jest doprowadzany przez panewkę, wówczas obciążony obszar panewki zmienia się zgodnie z kierunkiem obciążenia. Ciągłe do-prowadzanie smaru do przestrzeni po nieobciążonej stronie panewki jest możliwe tylko rowkiem obwodowym komunikującym się z otworem, przez który napływa smar do łożyska Gdy kierunek działania obciążenia względem czopa jest stały i znany wówczas po jego nieobciążonej stronie można wykonać wzdłużny rowek rozprowadzający smar, jeśli nie, wtedy rolę rowka rozprowadzającego odgrywa szczelina istniejąca między czopem i panewką po nieobciążonej stronie. Zauważmy, że w tym przypadku czop powinien być wylany stopem łożyskowym jeśli odkształcalność stopu ma być we właściwy sposób wykorzystana.

 

Żadna część jak i całość treści zawartych na www.kumatex.pl nie może być powielana i rozpowszechniania w jakiejkolwiek formie i w jakikolwiek sposób (w tym także elektroniczny lub mechaniczny lub inny na wszelkich polach eksploatacji) włącznie z kopiowaniem, szeroko pojętą digitalizacją, w tym także zamieszczaniem w Internecie - bez pisemnej zgody HDS Serwis sp. z o.o. Jakiekolwiek użycie lub wykorzystanie utworów w całości lub w części (także przekształconych) bez powyzszej zgody stanowi naruszenie prawa i jest zabronione pod groźbą kary oraz może być ścigane prawnie.

copyright © Kumatex