Strona Główna » Vetus » Części Vetus M3.28

Części silnika Vetus M3.28

W ofercie części zamienne silnika morskiego Vetus M3.28, który znalazł zastosowanie w marynistycznych jednostkach napędowych, np. łodziach, jachtach, statkach.

Jednostki napędowe marki Vetus znane są z bardzo dobrej jakości oraz wysokiej mocy. Są niezwykle ekonomicznymi silnikami, a także bardzo wydajnymi.

Oferujemy wszystkie części zamienne silnika morskiego Vetus M3.28.

W naszych propozycjach można znaleźć takie części, jak:

Części zamienne silnika morskiego Vetus M3.28

  •     cewka gaszenia
  •     głowica
  •     korbowód
  •     panewki
  •     pompa oleju
  •     pompa paliwa
  •     pompa wody
  •     świeca żarowa
  •     termostat
  •     tłoki
  •     pierścienie
  •     uszczelka głowicy
  •     uszczelniacz wału
  •     wał korbowy
  •     wtryskiwacze
  •     zawory głowicy
  •     zestaw uszczelek

Części zamienne do silnika Vetus M3.28 oraz innych modeli silników marki Vetus dostępne od ręki.

Prowadzimy sprzedaż stacjonarną oraz wysyłkową.


Silniki Vetus M3.28 znalazły zastosowanie zarówno w mniejszych jednostkach pływających, jak i tych większych.



Części zamienne silnika morskiego Vetus M3.28 z marynistycznych jednostek napędowych



Jeśli chcesz wiedzieć więcej na temat silników morskich Vetus, skontaktuj się z nami - chętnie opowiemy na wszystkie pytania.

Wszystkie części do silników morskich Vetus, Perkins, Hyundai, Mitsubishi oraz Yanmar dostępne od ręki.

 

Czy wiesz, że...

W celu stabilizacji czopa w łożysku hydrostatycznym wydziela się na panewce obszary ciśnieniowe zwykle symetrycznie rozmieszczone na jej obwodzie. Są to wgłębienia na powierzchni nośnej o kształcie prostokątnym. Łączą się one otworami ze źródłem wysokiego ciśnienia. Nie istnieje siła kierująca, która byłaby w stanie sprowadzić z powrotem czop do środkowego położenia. Tej niestateczności czopa można uniknąć przez zastosowanie dławienia na dolocie do każdego obszaru ciśnieniowego. Elementami dławiącymi mogą być otwory o bardzo małej średnicy, zaworki iglicowe itp. Pozwalają one przy odpowiednim zwymiarowaniu na przepływ tylko niewielkiej ilości smaru. Wówczas dławik przy przesunięciu czopa w głównym rurociągu ciśnienie nie spada, a zatem i w obszarach ciśnieniowych po stronie zwężającej się szczeliny. Istnieją więc siły kierujące czop w położenie równowagi. Z tego samego względu, gdy maszyna posiada kilka łożysk hydrostatycznych, każde z nich musi być zasilane niezależną pompą lub w przypadku pompy tłoczkowej wielocylindrowej, z oddzielnego cylindra, czy też grupy cylindrów. Głównym warunkiem pewności ruchowej łożyska ślizgowego jest wolność od wszelkiego rodzaju zanieczyszczeń w smarze oraz stałe dostarczanie go w odpowiedniej ilości na powierzchnię ślizgową. Warunek ten może być spełniony, jeśli układ smarowania jest zupełnie szczelny: smar nie może uchodzić na zewnątrz, zaś zanieczyszczenia, jak kurz, wilgoć nie powinny przedostawać się do wnętrza układu. Jednym z możliwych miejsc nieszczelności jest miejsce, w którym czop wychodzi na zewnątrz łożyska. Uszczelnienie tych miejsc stanowi niekiedy bardzo trudny problem do rozwiązania, a brak szczelności powoduje olbrzymie straty. Przykładem tego są maszyny rolnicze, budowlane, transportowe i inne pracujące w warunkach dużego zapylenia i brudu.

 

Żadna część jak i całość treści zawartych na www.kumatex.pl nie może być powielana i rozpowszechniania w jakiejkolwiek formie i w jakikolwiek sposób (w tym także elektroniczny lub mechaniczny lub inny na wszelkich polach eksploatacji) włącznie z kopiowaniem, szeroko pojętą digitalizacją, w tym także zamieszczaniem w Internecie - bez pisemnej zgody HDS Serwis sp. z o.o. Jakiekolwiek użycie lub wykorzystanie utworów w całości lub w części (także przekształconych) bez powyższej zgody stanowi naruszenie prawa i jest zabronione pod groźbą kary oraz może być ścigane prawnie.

copyright © Kumatex