Strona Główna » Vetus » Części Vetus M4.14

Części silnika Vetus M4.14

W ofercie części zamienne silnika morskiego Vetus M4.14, który znalazł zastosowanie w marynistycznych jednostkach napędowych, np. łodziach, jachtach, statkach.

Jednostki napędowe marki Vetus znane są z bardzo dobrej jakości oraz wysokiej mocy. Są niezwykle ekonomicznymi silnikami, a także bardzo wydajnymi.

Oferujemy wszystkie części zamienne silnika morskiego Vetus M4.14.

W naszej ofercie dostępne takie części, jak:

Części zamienne silnika morskiego Vetus M4.14

  •     cewka gaszenia
  •     głowica
  •     korbowód
  •     panewki
  •     pompa oleju
  •     pompa paliwa
  •     pompa wody
  •     świeca żarowa
  •     termostat
  •     tłoki
  •     pierścienie
  •     uszczelka głowicy
  •     uszczelniacz wału
  •     wał korbowy
  •     wtryskiwacze
  •     zawory głowicy
  •     zestaw uszczelek


Części zamienne do silnika Vetus M4.14 oraz innych modeli silników marki Vetus dostępne od ręki.

Silniki Vetus M4.14 można znaleźć zarówno w mniejszych jednostkach pływających, jak i tych większych.

 

Części zamienne silnika morskiego Vetus M4.14 z marynistycznych jednostek napędowych



W razie potrzeby udzielimy więcej informacji na temat silników morskich Vetus, skontaktuj się z nami.


Wszystkie części do silników morskich Vetus, Perkins, Hyundai, Mitsubishi oraz Yanmar dostępne od ręki.

 

Czy wiesz, że...

Uszczelnienia bezstykowe nadają się do najwyższych prędkości obwodowych. Pierścionek nacięty lub osadzony na wale odrzuca smar promieniowo, do przestrzeni, z której jest odprowadzany przewodem ściekowym. Uszczelnienie to nie chroni przed przedostawaniem się kurzu i wilgoci z zewnątrz do łożyska. Istnieje wiele odmian konstrukcyjnych tych uszczelnień. Zwykle szczelina labiryntu jest wypełniana smarem stałym, który ma zwiększać działanie uszczelniające. W konstrukcji tych uszczelnień należy zwracać uwagę na ich działanie ssące skierowane na zewnątrz lub do wnętrza łożyska. Uszczelnienie takie wymaga wypróbowania. Rowki śrubowe nacięte w pokrywie łożyska działają hydrodynamicznie. W zależności od kierunku obrotu i kierunku zwojów działają ssąco w jednym lub drugim kierunku, nadają się więc dla jednego kierunku obrotu. Najaktywniejszym przekrojem rowka jest przekrój trójkątny. Obliczanie jest tylko jednym z elementów pracy konstruktora i powinno służyć głównie analitycznej weryfikacji doboru cech konstrukcyjnych. Na przykładzie łożysk wzdłużnych można to wyraźnie wykazać. Podstawowe wymiary łożyska poprzecznego wynikały z przyjęcia. W łożyskach wzdłużnych tak prostych związków nie ma. Geometria powierzchni czopa tarczowego zależy tutaj bardziej od ogólnych cech konstrukcyjnych maszyny, w której jest zabudowane łożysko. Powierzchnia ta może być np. czołem cylindrycznego czopa, może nią być powierzchnia utworzona, przez uskok średnic wału lub powierzchnią boczną specjalnie ukształtowanego kołnierza na wale. W każdym przypadku związki geometryczne będą inne. Z tego względu do podstawowych wymiarów łożyska dochodzimy na drodze szkicowania popartego zgrubnymi obliczeniami. Mając je możemy przeprowadzić kontrolne obliczenie w oparciu o hydrodynamiczną teorię smarowania. Powierzchnia czopa tarczowego ma zawsze kształt pierścienia. Do jej przybliżonych wymiarów możemy szybko dojść na podstawie przyjęcia dopuszczalnych średnich nacisków na podstawie danych doświadczalnych.

 

Żadna część jak i całość treści zawartych na www.kumatex.pl nie może być powielana i rozpowszechniania w jakiejkolwiek formie i w jakikolwiek sposób (w tym także elektroniczny lub mechaniczny lub inny na wszelkich polach eksploatacji) włącznie z kopiowaniem, szeroko pojętą digitalizacją, w tym także zamieszczaniem w Internecie - bez pisemnej zgody HDS Serwis sp. z o.o. Jakiekolwiek użycie lub wykorzystanie utworów w całości lub w części (także przekształconych) bez powyższej zgody stanowi naruszenie prawa i jest zabronione pod groźbą kary oraz może być ścigane prawnie.

copyright © Kumatex