Strona Główna » Vetus » Części Vetus M4.15

Części silnika Vetus M4.15

W ofercie części zamienne silnika morskiego Vetus M4.15, który znalazł zastosowanie w marynistycznych jednostkach napędowych, np. łodziach, jachtach, statkach.

Jednostki napędowe marki Vetus znane są z bardzo dobrej jakości oraz wysokiej mocy. Są niezwykle ekonomicznymi silnikami, a także bardzo wydajnymi.

Oferujemy wszystkie części zamienne silnika morskiego Vetus M4.15.

W naszych propozycjach można znaleźć takie części, jak:

Części zamienne silnika morskiego Vetus M4.15

  •     cewka gaszenia
  •     głowica
  •     korbowód
  •     panewki
  •     pompa oleju
  •     pompa paliwa
  •     pompa wody
  •     świeca żarowa
  •     termostat
  •     tłoki
  •     pierścienie
  •     uszczelka głowicy
  •     uszczelniacz wału
  •     wał korbowy
  •     wtryskiwacze
  •     zawory głowicy
  •     zestaw uszczelek

Części zamienne do silnika Vetus M4.15 oraz innych modeli silników marki Vetus dostępne od ręki.

Prowadzimy sprzedaż stacjonarną oraz wysyłkową.


Silniki Vetus M4.15 znalazły zastosowanie zarówno w mniejszych jednostkach pływających, jak i tych większych.



Części zamienne silnika morskiego Vetus M4.15 z marynistycznych jednostek napędowych



Jeśli chcesz wiedzieć więcej na temat silników morskich Vetus, skontaktuj się z nami - chętnie opowiemy na wszystkie pytania.

Wszystkie części do silników morskich Vetus, Perkins, Hyundai, Mitsubishi oraz Yanmar dostępne od ręki.


Czy wiesz, że...

Mając wymiary czopa tarczowego kształtujemy segmenty nośne zgodnie z wytycznymi podanymi dalej. Znając ich liczbę i wymiary przeprowadzamy obliczenie kontrolne, a następnie ewentualną korekcję. Rozprowadzanie smaru w łożysku musi odbywać się zgodnie z działaniem siły od-środkowej, od osi wału na zewnątrz. Działanie ssące czopa tarczowego jest wystarczające do wytworzenia podciśnienia w smarze, jeśli ciśnienie smaru na dopływie do łożyska jest zbyt małe. Może to być powodem powstawania banieczek par smaru w jego strudze. Zjawisko to zaburza proces tworzenia się klina smarnego w łożysku. Podniesienie ciśnienia smaru na dopływie wymaga np. przydławienia wypływu z łożyska. Promieniowe rowki rozprowadzające smar wykonuje się zamknięte, jeśli łożysko nie wymaga intensywnego chłodzenia lub otwarte jeśli chłodzenie odbywa się drogą zwiększenia obiegu smaru. Przekrój rowków wzmagających obieg wylicza się z potrzebnego do chłodzenia natężenia przepływu smaru i prędkości przepływu. Warunkiem prawidłowej pracy tego typu łożyska jest możliwie równomierny rozkład obciążenia na całej powierzchni czopa tarczowego. Te cechy geometryczne łożyska mogą psuć się wskutek błędów wykonawczych, montażowych, odkształceń sprężystych i nierównomiernych dylatacji cieplnych. Pierścienie panwiowe są podzielone na oddzielne części, z których każda jest podparta na dwóch talerzowych sprężynach. Sprężyste podparcie ma na celu uzyskanie równomiernego obciążenia wszystkich części. Dokładne wykonanie klinowatych segmentów nośnych, zwłaszcza o małych kątach jest bardzo trudne i wymaga stosowania niezwykle precyzyjnych metod obróbczych, np. precyzyjnego kopiowania.

 

Żadna część jak i całość treści zawartych na www.kumatex.pl nie może być powielana i rozpowszechniania w jakiejkolwiek formie i w jakikolwiek sposób (w tym także elektroniczny lub mechaniczny lub inny na wszelkich polach eksploatacji) włącznie z kopiowaniem, szeroko pojętą digitalizacją, w tym także zamieszczaniem w Internecie - bez pisemnej zgody HDS Serwis sp. z o.o. Jakiekolwiek użycie lub wykorzystanie utworów w całości lub w części (także przekształconych) bez powyższej zgody stanowi naruszenie prawa i jest zabronione pod groźbą kary oraz może być ścigane prawnie.

copyright © Kumatex