Strona Główna » Kubota » Silnik Kubota V2607 » KUBOTA V2607 pompa paliwa

Pompka paliwa KUBOTA V2607

Pompa paliwa do silnika KUBOTA V2607. Wszystkie pompy podające paliwo do silnika KUBOTA V2607 dostępne od ręki, z naszego magazynu.

Pompa zasilająca do silnika KUBOTA V2607 - dostępna w naszym sklepie. Oferujemy wszystkie rodzaje pomp paliwa KUBOTA V2607. Silnik KUBOTA V2607 pracuje w branży rolniczej, budowlanej.

W naszym sklepie mogą Państwo znaleźć także inne części np.:  termostaty, głowice, bloki silnika, pompy paliwa, tłoki, tuleje itp.

W naszej ofercie wersja pompki mechanicznej, jak i pompy na wałek rozrządu

W razie jakichkolwiek pytań skontaktuj się z nami.

 

Czy wiesz że…

Utrzymanie silnika wysokoprężnego w należytym stanie technicznym zależy przede wszystkim od jakości obsługi codziennej, wykonywanej zwykle przez kierowcę lub operatora. Celem obsługi codziennej jest okresowe upewnianie się o spełnieniu podstawowych warunków niezbędnych do prawidłowego działania silnika i jego osprzętu, z natychmiastowym wykonywaniem wszelkich zabiegów potrzebnych do przywrócenia tych warunków np. uzupełnianie ubytku oleju, usuwanie nieszczelności itd.). Obowiązki obsługującego zwykle są następujące: Przed rozruchem silnika:  sprawdzenie poziomu oleju w misce olejowej, sprawdzenie poziomu cieczy chłodzącej w chłodnicy, sprawdzenie poziomu oleju w pompie wtryskowej, sprawdzenie poziomu oleju w odśrodkowym regulatorze prędkości obrotowej, ogólna kontrola stanu silnika, przez dokładne oględziny zewnętrzne (szczególną uwagę trzeba przy tym zwracać na szczelność wszelkich złączy, stan przewodów instalacji oraz dociągnięcie śrub i nakrętek), zlanie odstoju ze zbiornika paliwa i filtrów (jeżeli olej napędowy znajduje się przez kilka godzin w bezruchu, na dnie zbiornika oraz osadników gromadzą się zawsze pewne ilości zanieczyszczeń i wody, które usunąć można przez spuszczenie pewnej ilości paliwa przez krany spustowe, wbudowane w najniższych miejscach; ze zbiornika powinno się zlewać 3-5 litrów oleju napędowego, a z filtrów paliwa po około pół szklanki; zanieczyszczone paliwo trzeba spuszczać ze zbiornika jeszcze przed uzupełnieniem w nim zapasu oleju napędowego, ponieważ inaczej zanieczyszczenia zmieszają się z całą zawartością zbiornika i zabieg straciłby sens), uzupełnienie zapasu paliwa w zbiorniku; wlewany olej napędowy nie powinien w ogóle stykać się z powietrzem; w miarę możliwości należy stosować paliwo wstępnie oczyszczone, posługiwanie się otwartymi naczyniami (np. wiadrem) jest niedopuszczalne.

 

Żadna część jak i całość treści zawartych na www.kumatex.pl nie może być powielana i rozpowszechniania w jakiejkolwiek formie i w jakikolwiek sposób (w tym także elektroniczny lub mechaniczny lub inny na wszelkich polach eksploatacji) włącznie z kopiowaniem, szeroko pojętą digitalizacją, w tym także zamieszczaniem w Internecie - bez pisemnej zgody HDS Serwis sp. z o.o. Jakiekolwiek użycie lub wykorzystanie utworów w całości lub w części (także przekształconych) bez powyzszej zgody stanowi naruszenie prawa i jest zabronione pod groźbą kary oraz może być ścigane prawnie.

copyright © Kumatex