Strona Główna » Cummins » Cummins 6LT, 6LTAA części » Panewki Cummins 6LT, 6LTAA

Panewki Cummins 6LT, 6LTAA

Panewki silnika Cummins 6LT, Cummins 6LTAA z maszyn rolniczych, przemysłowych oraz budowlanych.

Panewki wału korbowego, panewki korbowe, główne i pierścienie oporowe wału korbowego silnika Cummins 6LT, Cummins 6LTAA.

Wszystkie części zamienne do silników Cummins 6LT, Cummins 6LTAA dostępne od ręki.

UWAGA! Do wszystkich modeli silników Cummins 6LT, Cummins 6LTAA mamy nie tylko panewki w wymiarze nominalnym, ale również panewki nadwymiarowe (tym samym istnieje możliwość wykonania szlifu uszkodzonego wału).

Posiadamy wszystkie części zamienne do silników:

  • Cummins 6LT
  • Cummins 6LTAA
  • Cummins 6LTA
  • Cummins 6LTAA 8.9
  • Cummins 9.3
  • Cummins 9.5
  • Cummins 6LTAA8.9
  • Cummins 6LTAA9.5
  • Cummins 6LTAA9.3
  • Cummins L8.9
  • Cummins 6LTAA8.9-C360
  • Cummins 6LTAA8.9-C340
  • Cummins 6LTAA8.9-C325
  • Cummins 6LTAA8.9-C300
  • Cummins 6LTAA8.9-C260
  • Cummins 6LTAA8.9-C240
  • Cummins 6LTAA8.9-C220

Do wałów korbowych Cummins 6LT, Cummins 6LTAA oferujemy między innymi:

  • Panewki korbowodowe
  • Panewki główne
  • Pierścienie oporowe
  • Księżyce wału korbowego (pół księżyce oporowe) wszystkie wersje

Udostępniamy wszystkie wymiary wałów, konieczne do przeprowadzenia szlifu wałów.

Panewki Cummins 6LT, 6LTAA dostępne od ręki.

Zadzwoń lub napisz, by uzyskać więcej informacji na temat silnika Cummins 6LT, Cummins 6LTAA.



Czy wiesz, że…

Koniec kabla przed wprowadzeniem do głowicy przygotowuje się w następujący sposób: ustala się długość końca kabla, który ma być zaprawiony, zależnie od długości głowicy i długości żył, które mają być z głowicy wyprowadzone; w miejscu ustalonym owija się oplot taśmą Denso, aby się sam nie odwijał i nie przeszkadzał w pracy, w pobliżu tej taśmy owija się pancerz kabla kilkakrotnie drutem, sam pancerz nacina piłką i zdejmuje go, a także pozostałe warstwy izolacyjne, aż do powłoki ołowianej; zmywa się powłokę ołowianą benzyną lub tri i nacina ją okrężnie w pobliżu obwiązanego pancerza specjalnym nożem regulowanej głębokości cięcia. Jest to czynność bardzo ważna, gdyż przy zbyt głębokim cięciu można naciąć izolację żył, wskutek czego wilgoć będzie przenikała do wnętrza kabla spowoduje jego zniszczenie. Aby połączyć żyły kabla, wyprowadzone z głowicy, z jakimś urządzeniem, należy na końcach żył zamocować odpowiednie końcówki. Linię kablową można włączyć pod napięcie po przeprowadzeniu badań i stwierdzeniu, że linia jest prawidłowo wybudowana. Na linii kablowej przeprowadza się następujące badania:oględziny i sprawdzenie zgodności budowy z dokumentacją, a w szczególności poprawności montażu, braku zewnętrznych uszkodzeń, właściwego oznaczenia itp.; sprawdzenie ciągłości żył; pomiar rezystancji izolacji.

 

Żadna część jak i całość treści zawartych na www.kumatex.pl nie może być powielana i rozpowszechniania w jakiejkolwiek formie i w jakikolwiek sposób (w tym także elektroniczny lub mechaniczny lub inny na wszelkich polach eksploatacji) włącznie z kopiowaniem, szeroko pojętą digitalizacją, w tym także zamieszczaniem w Internecie - bez pisemnej zgody HDS Serwis sp. z o.o. Jakiekolwiek użycie lub wykorzystanie utworów w całości lub w części (także przekształconych) bez powyższej zgody stanowi naruszenie prawa i jest zabronione pod groźbą kary oraz może być ścigane prawnie.

copyright © Kumatex