Strona Główna » Mitsubishi » Silnik Mitsubishi 4D34, 4D32

Części silnika Mitsubishi 4D34, 4D32

W ofercie naszego sklepu wszystkie części zamienne silnika Mitsubishi 4D34, Mitsubishi 4D32 z maszyn budowlanych, Kobelco, Kato, Sumitomo, Caterpillar.

Wszystkie części zamienne silników Mitsubishi 4D34 z koparek oraz mszyn budowlanych dostępne od ręki z naszego magazynu.

Mitsubishi 4D34 części

Na stanie magazynowy mamy takie części zaminne silnika Mitsubishi 4D34 jak: Mitsubishi 4D34 części zamienne silnika z maszyn

  • pompy wody
  • pompy oleju
  • pompki paliwa
  • uszczelki
  • uszczelniacze wału
  • cewki gaszenia
  • korbowody
  • termostaty
  • zawory głowicy
  • pierścienie
  • tłoki
  • głowice
  • uszczelki głowicy
  • panewki wału
  • świece żarowe
  • wały korbowe
  • wtryskiwacze
  • zestawy uszczelek

Części silnika Mitsubishi 4D34 można spotkać w mazynach budowlanych, koparkach Kobelco, Kato, Sumitomo, Caterpillar.

Jeśli chcesz wiedzieć więcej na temat silnika Mitsubishi 4D34, Mitsubishi 4D32 skontaktuj się z nami, chętnie odpowiemy na wszystkie pytania.

 

Mitsubishi 4D34 części zamienne silnika z maszyn budowlanych

 

Czy wiesz, że...

Przy biegu jałowym lub w czasie hamowania silnikiem mieszanka jest bogata, spalanie niepełne, co jest powodem zanieczyszczania atmosfery niespalonymi produktami wydzielanymi przez silnik. Odpowiednio dobrany moment zapłonu i skład mieszanki przy biegu jałowym ogranicza toksyczność spalin o stykach dostosowanych do prądu rozruchowego (np. odłącznik akumulatora). Czynności te należy wykonać przy nie pracującym silniku. Równolegle z wyłącznikiem należy połączyć amperomierz z zerem pośrodku; przy zamkniętych stykach wyłącznika uruchomić silnik i zwiększyć prędkość obrotową. Następnie trzeba rozewrzeć styki wyłącznika i sprawdzić, czy amperomierz wykazuje początek ładowania przy obrotach biegu jałowego (~650 obr/min) i wyłączonych odbiornikach. Jeżeli występuje rozładowanie nawet przy prędkości obrotowej większej niż obroty biegu jałowego, a lampka kontrolna nie gaśnie, świadczy to o niesprawności obwodu zasilania. Duży prąd ładowania będzie występować przy częściowo rozładowanym akumulatorze. Pomiaru prądu oddawanego przez alternator można dokonać, jeżeli zachodzi podejrzenie, że nie pokrywa on zapotrzebowania energetycznego odbiorników pojazdu, a poprzednie pomiary nie zlokalizowały uszkodzeń. Amperomierz należy włączyć pomiędzy zacisk alternatora a dodatni biegun akumulatora. W tym celu przewód odłączony od zacisku alternatora dołącza się do ujemnego zacisku amperomierza, a dodatni zacisk amperomierza łączy się z zaciskiem.


Żadna część jak i całość treści zawartych na www.kumatex.pl nie może być powielana i rozpowszechniania w jakiejkolwiek formie i w jakikolwiek sposób (w tym także elektroniczny lub mechaniczny lub inny na wszelkich polach eksploatacji) włącznie z kopiowaniem, szeroko pojętą digitalizacją, w tym także zamieszczaniem w Internecie - bez pisemnej zgody HDS Serwis sp. z o.o. Jakiekolwiek użycie lub wykorzystanie utworów w całości lub w części (także przekształconych) bez powyzszej zgody stanowi naruszenie prawa i jest zabronione pod groźbą kary oraz może być ścigane prawnie.

copyright © Kumatex