Strona Główna » Iseki » Części Iseki E255 » Uszczelniacz wału Iseki E255

Iseki E255 uszczelniacz wału

Uszczelniacze wału korbowego do silnika Iseki E255, który pracuje w mini traktorach, kosiarkach do trawy, ciągnikach, koparkach, sprzęcie rolniczym, ogrodowym oraz maszynach budowlanych.

Wszystkie wersje simeringów dostępne u nas. Uszczelniacze wału korbowego do silnika Iseki E255 (od strony koła zamachowego) oraz simering przód (od strony koła pasowego).

Oprócz uszczelniaczy wału korbowego do silnika Iseki E255 sprzedajemy także inne części np.: termostaty, głowice, bloki silnika, pompy paliwa, tłoki, tuleje.

W razie pytań skontaktuj się z nami - chętnie odpowiemy na Wasze pytania.


Czy wiesz, że…

Przy metalizacji gazowej topienie drutu odbywa się za ponio­są płomienia gazowego. Przeważnie używa- się do tego celu acety­lenu, chociaż istnieją również urządzenia pracujące z użyciem ga­zu ziemnego, propanu-butanu lub innych mieszanin gazowych. Urządzenie do metalizacji gazowej składa się ze sprężarki, zbior­nika lub butli z gazem, butli z tlenem, zaworu bezpieczeństwa, re­gulatora ciśnienia, oddzielacza oleju i wody, reduktora, przewo­dów, bębnów z drutem i pistoletu metalizacyjnego. Przy metalizacji gazowej stosuje się drut o średnicy l-3 mm i ciśnie­nie powietrza 3-5 kg/cm2. Metalizacja gazowa jest mniej ekono­miczna niż elektryczna.. Metalizacja za pomocą prądów wysokiej częstotliwości polega na tym, że w głowicy rozpylającej pistoletu znajduje się cewka, przez którą płynie prąd wysokiej częstotliwości powodujący top­nienie drutu. Prąd o częstotliwości 200-P500 kHz otrzymuje się w generatorze lampowym. Przy metalizacji za pomocą prądu wysokiej częstotliwości stosuje się drut o średnicy 4-6 mm i ciśnie­nie powietrza 3-4 kg/cm2. Metalizacja wykonana tą metodą prze­wyższa metodę gazową i elektryczną, tak pod względem jakości jak i wydajności. Regeneracja części przez metalizowanie znalazła duże zasto­sowanie szczególnie do naprawy czopów wałów, łożysk ślizgo­wych, prowadnic i innych części połączeń ruchomych. Najodpo­wiedniejsze do naprawy tą metodą są części duże. Metalizacja ma­łych części jest kłopotliwa, a także nieekonomiczna, gdyż występu­ją wtedy duże straty metalu. Niekiedy części regenerowane przez metalizację wykazują większą trwałość niż nowe, gdyż porowatość powierzchni metalizowanej powoduje lepsze warunki smarowania.


Żadna część jak i całość treści zawartych na www.kumatex.pl nie może być powielana i rozpowszechniania w jakiejkolwiek formie i w jakikolwiek sposób (w tym także elektroniczny lub mechaniczny lub inny na wszelkich polach eksploatacji) włącznie z kopiowaniem, szeroko pojętą digitalizacją, w tym także zamieszczaniem w Internecie - bez pisemnej zgody HDS Serwis sp. z o.o. Jakiekolwiek użycie lub wykorzystanie utworów w całości lub w części (także przekształconych) bez powyzszej zgody stanowi naruszenie prawa i jest zabronione pod groźbą kary oraz może być ścigane prawnie.

copyright © Kumatex