Strona Główna » Yanmar » Części YANMAR 3TNV84 » YANMAR 3TNV84 głowica

Głowica YANMAR 3TNV84

Głowica, zawory głowicy, uszczelniacze zaworowe -YANMAR 3TNV84. W ofercie naszego sklepu głowica silnika YANMAR 3TNV84.

Głowica, zawory głowicy, gumki uszczelniające lub uszczelniacze zaworowe wszystkich wersji silnika Yanmar 3TNV84. Wszystkie głowice do silnika trzycylindrowego YANMAR 3TNV84 dostępne od ręki, z naszego magazynu w Polsce.

Oprócz głowicy do silnika YANMAR 3TNV84 sprzedajemy także inne części np.: pompy paliwa, tłoki, tuleje termostaty, bloki silnika itp.

Oferujemy zarówno głowice gołe, jak i kompletne, uzbrojone z zaworami. Do głowic mamy wszystkie rodzaje uszczelek i uszczelniaczy, niezbędne do złożenia silnika.

W razie jakichkolwiek pytań skontaktuj się z nami.

 

Czy wiesz że…

Młot hydrauliczny jest osadzany przesuwnie w obudowie, przy czym skok wysuwu wynosi 300 mm. Obudowa młota może wychylać się o 90° (n/2 rad) w stosunku do wysięgnika na którym jest osadzona przegubowo. Zmianę nachylenia obudowy i położenia młota względem niej uzyskuje się za pomocą mechanizmów hydraulicznych zabudowanych w obudowie. W celu zwiększenia zasięgu działania młota zastosowano wysięgnik teleskopowy, przy czym część wewnętrzna może przesuwać się względem części zewnętrznej o 1000 mm. Wysięgnik jest wsparty przegubowo w ramie osadzonej przegubowo na konsoli. Rama wraz z wysięgnikiem może być wychylana względem płaszczyzny prostopadłej do konsoli o 30° (0,52 rad). Wysięgnik jest podparty za pomocą siłownika hydraulicznego umożliwiającego zmianę położenia wysięgnika. Ustawiona w płaszczyźnie pionowej konsola może wykonywać wraz z wysięgnikiem i młotem obrót o 360° (2:t rad), co pozwala na podprowadzenie narzędzia do urabianej skały pod dowolnym kątem. Całość jest osadzona na ramie podwozia gąsienicowego, napędzanego silnikiem elektrycznym lub spalinowym. Zastosowano hydrauliczny napęd wszystkich mechanizmów oraz sterowanie wszystkimi ruchami wysięgnika  i młota. Stosunkowo sztywne osadzenie młota umożliwią przeniesienie momentów występujących przy obrywce. Podwozie gąsienicowe jest napędzane także hydraulicznie.


Żadna część jak i całość treści zawartych na www.kumatex.pl nie może być powielana i rozpowszechniania w jakiejkolwiek formie i w jakikolwiek sposób (w tym także elektroniczny lub mechaniczny lub inny na wszelkich polach eksploatacji) włącznie z kopiowaniem, szeroko pojętą digitalizacją, w tym także zamieszczaniem w Internecie - bez pisemnej zgody HDS Serwis sp. z o.o. Jakiekolwiek użycie lub wykorzystanie utworów w całości lub w części (także przekształconych) bez powyzszej zgody stanowi naruszenie prawa i jest zabronione pod groźbą kary oraz może być ścigane prawnie.

copyright © Kumatex