Strona Główna » Yanmar » Części YANMAR 3TNV84 » YANMAR 3TNV84 świeca

YANMAR 3TNV84 świeca żarowa

Świeca żarowa silnika YANMAR 3TNV84 – w ofercie naszego sklepu świeca żarowa silnika YANMAR 3TNV84. Świece żarowe YANMAR 3TNV84 dostępne od ręki, z naszego magazynu.

Oprócz świec żarowych sprzedajemy również części zamienne do silnika YANMAR 3TNV84 np.: pompy wody, termostaty, głowice, bloki silnika, pompy paliwa, tłoki, uszczelniacze i uszczelki, tuleje itp.

W naszej ofercie znajdziesz części do wszystkich przemysłowych silników YANMAR, które są stosowane w minikoparkach, miniładowarkach, agregatach, miniciągnikach itp.

Silnik 3TNV84 pracuje w koparkach, minikoparkach oraz miniładowarkach. Posiadamy wszystkie części zamienne  do silnika YANMAR - japońskiego producenta maszyn rolniczych i dużych maszyn ogrodniczych.

W razie jakichkolwiek pytań skontaktuj się z nami.

 

Czy wiesz że…

Poduszkę azotową można również wykorzystać do napędu ruchu roboczego tłoka, stosując jeden tłok zakończony bijakiem. W cylindrze przemieszcza się tłok ruchem posuwisto-zwrotnym. Ruch powrotny tłoka następuje pod wpływem nacisku na kryzę oleju wprowadzonego kanałem do komory wewnętrznej cylindra. Tłok, przesuwając, się do góry, spręża poduszkę azotową znajdującą się w górnej części cylindra. Gdy ciśnienie azotu osiąga określony poziom, gaz przepływający przez kanał przesterowuje zawór pomocniczy sterujący głównym zaworem. Główny zawór odcina połączenie komory z pompą układu napędowego i łączy ją bezpośrednio ze zbiornikiem oleju. Ciśnienie w komorze gwałtownie wówczas spada, a sprężony gaz wypycha tłok w kierunku narzędzia roboczego. Zgromadzona w sprężonym azocie energia zostaje wyzwolona w sposób gwałtowny, nadając duże przyspieszenie bijakowi, a zatem uderzenie powoduje przemieszczenie narzędzia. W końcowej fazie ruch ten jest wyhamowywany pierścieniem elastycznym. Ruch tłoka jest również hamowany w ostatnim stadium suwu roboczego. Kryza zamyka w komorze olej i spręża go. Ponieważ przepływ oleju z komory do komory jest dławiony, następuje stosunkowo łagodne zatrzymanie tłoka po przekazaniu energii na narzędzie i wypchnięciu tylca w dół. Przy ruchu tłoka w dół następuje obniżenie ciśnienia azotu w górnej części cylindra i przesterowanie zaworu głównego za pośrednictwem zaworu pomocniczego. Oba zawory są umieszczone w obudowie zamocowanej na zewnątrz cylindra, aby ułatwić ich wymianę i naprawę. W wyniku przesterowania zaworu głównego olej jest wprowadzany ponownie do komory i rozpoczyna się nowy cykl pracy.

 

Żadna część jak i całość treści zawartych na www.kumatex.pl nie może być powielana i rozpowszechniania w jakiejkolwiek formie i w jakikolwiek sposób (w tym także elektroniczny lub mechaniczny lub inny na wszelkich polach eksploatacji) włącznie z kopiowaniem, szeroko pojętą digitalizacją, w tym także zamieszczaniem w Internecie - bez pisemnej zgody HDS Serwis sp. z o.o. Jakiekolwiek użycie lub wykorzystanie utworów w całości lub w części (także przekształconych) bez powyzszej zgody stanowi naruszenie prawa i jest zabronione pod groźbą kary oraz może być ścigane prawnie.

copyright © Kumatex