Strona Główna » Vetus » Części Vetus M2.05 » Cewka gaszenia Vetus M2.05

Cewka gaszenia Vetus M2.05

Cewka gaszenia silnika Vetus M2.05 z marynistycznych jednostek napędowych, np. łodzi, statków, jachtów.

W pełnym asortymencie cewka gaszenia silnika Vetus M2.05 oraz inne części marki Vetus.

Cewka gaszenia do pompy wtryskowej ma za zadanie gasić silnik pracujący w maszynach, poprzez odcinanie dostępu paliwa w pompie wtryskowej.

Skontaktuj się z nami - chętnie odpowiemy na wszystkie pytania dotyczące cewki gaszenia Vetus M2.05 oraz innych części tej marki.

Podaj nam model maszyny oraz pełne dane z silnika.

Wszystkie części silników morskich Vetus, Perkins, Hyundai, Mitsubishi, Yanmar dostępne od ręki.


Czy wiesz, że…

Powszechnie stosowane obecnie w wózkach silniki spalinowe przystosowane są do następujących paliw: benzyna (etylina), olej napędowy, gaz (ziemny, propan-butan). Spalanie paliwa zmieszanego z powietrzem odbywa się w komorze spalania silnika. Gazy spalinowe podgrzane do wysokiej temperatury uzyskują znacznie większe ciśnienie (niż mieszanka paliwa z powietrzem przed spalaniem) i działając na górne denko tłoka wymuszają jego ruch do dołu. Tłok połączony jest korbowodem z wykorbieniem wału silnika, dzięki czemu ruch posuwisty tłoka zamieniany jest na ruch obrotowy wału korbowego. Sposób opróżnienia cylindra z rozprężonych spalin oraz doprowadzenie nowej dawki paliwa z powietrzem zależy od rodzaju silnika, przy czym rozróżnia się: silniki dwusuwowe, silniki czterosuwowe. W silniku dwusuwowym mieszanka paliwowa lub powietrze jest doprowadzane przez okno wlotowe w cylindrze, odsłonięte przez tłok w końcowej fazie ruchu do góry. Ruch tłoka do dołu (wymuszony rozprężającymi się gazami spalinowymi) wypycha mieszankę paliwową lub powietrze nad tłok poprzez szczelinę przelotową, otwierając w końcowej fazie ruchu okno wylotowe w cylindrze. Oknem wylotowym uchodzą na zewnątrz gazy spalinowe, wypychane jednocześnie przez mieszankę paliwową lub powietrze - nazywa się to przepłukiwaniem cylindra. Ponowny ruch tłoka do góry zamyka okno wylotowe, sprężając znajdującą się nad tłokiem mieszankę lub powietrze. Tuż przed dojściem tłoka w górne zwrotne położenie następuje zapłon mieszanki lub wtrysk paliwa do sprężonego powietrza i w efekcie spalanie paliwa. Cykl powtarza się od nowa. Jeden pełny cykl pracy silnika przypada na jeden obrót wału korbowego (dwa suwy tłoka).


Żadna część jak i całość treści zawartych na www.kumatex.pl nie może być powielana i rozpowszechniania w jakiejkolwiek formie i w jakikolwiek sposób (w tym także elektroniczny lub mechaniczny lub inny na wszelkich polach eksploatacji) włącznie z kopiowaniem, szeroko pojętą digitalizacją, w tym także zamieszczaniem w Internecie - bez pisemnej zgody HDS Serwis sp. z o.o. Jakiekolwiek użycie lub wykorzystanie utworów w całości lub w części (także przekształconych) bez powyższej zgody stanowi naruszenie prawa i jest zabronione pod groźbą kary oraz może być ścigane prawnie.

copyright © Kumatex