Strona Główna » Vetus » Części Vetus M2.05 » Głowica Vetus M2.05

Głowica Vetus M2.05

Głowica silnika Vetus M2.05 z marynistycznych jednostek napędowych, np. statków, jachtów, łodzi.

Wszystkie części zamienne do silników Vetus M2.05, np. głowica, gumki uszczelniające lub uszczelniacze zaworowe wszystkich wersji silników Vetus w pełnym asortymencie.

Oferujemy zarówno głowice gołe, jak i kompletne, uzbrojone z zaworami. Do głowic Vetus M2.05 mamy wszystkie rodzaje uszczelek i uszczelniaczy, niezbędne do złożenia silnika.

Głowica Vetus M2.05 dostępna od ręki.

Zadzwoń do nas – odpowiemy na wszystkie pytania.

Wszystkie części silników morskich Vetus, Perkins, Hyundai, Mitsubishi, Yanmar dostępne od ręki.

 

Czy wiesz, że…

Zaletą silników dwusuwowych jest prosta budowa, łatwa obsługa i naprawa, duża równomierność biegu i niewielka masa. Najpoważniejszą wadą silników dwusuwowych jest strata części mieszanki paliwowej, która uchodzi z cylindra wraz ze spalinami oraz niezupełne spalanie i niecałkowite rozprężanie gazów spali¬nowych w cylindrze. Wysokie obciążenie cieplne elementów silnika obniża jego trwałość. W silniku czterosuwowym jeden cykl pracy następuje podczas dwóch obrotów wału korbowego, a tłok wykonuje w tym czasie cztery suwy: ssania, sprężania, pracy (rozprężania) i wydechu. Zamiast okien cylinder ma dwa zawory: ssący i wydechowy. Podczas suwu ssania (ruch tłoka do dołu) otwiera się zawór ssący i do cylindra zasysana jest mieszanka paliwowa lub powietrze. W drugim suwie (ruch tłoka do góry) następuje sprężanie mieszanki paliwowej lub powietrza przy zamkniętych obu zaworach. Tuż przed dojściem tłoka w górne położenie następuje zapłon mieszanki lub wtrysk paliwa i spalanie. Suw rozprężania gazów spalinowych (ruch tłoka do dołu) jest suwem pracy użytecznej. W czwartym suwie (ruch tłoka do góry) otwiera się zawór wydechowy i spaliny usuwane są z cylindra. Energię potrzebną do wykonania suwów: ssania, sprężania i wydechu dostarcza suw pracy. W celu zwiększenia równomierności biegu silnika stosuje się koło zamachowe, osadzone na wale korbowym. Koło zamachowe gromadzi energię kinetyczną podczas suwu pracy, a oddaje ją podczas trzech pozostałych suwów.

 

Żadna część jak i całość treści zawartych na www.kumatex.pl nie może być powielana i rozpowszechniania w jakiejkolwiek formie i w jakikolwiek sposób (w tym także elektroniczny lub mechaniczny lub inny na wszelkich polach eksploatacji) włącznie z kopiowaniem, szeroko pojętą digitalizacją, w tym także zamieszczaniem w Internecie - bez pisemnej zgody HDS Serwis sp. z o.o. Jakiekolwiek użycie lub wykorzystanie utworów w całości lub w części (także przekształconych) bez powyższej zgody stanowi naruszenie prawa i jest zabronione pod groźbą kary oraz może być ścigane prawnie.

copyright © Kumatex