Strona Główna » Vetus » Części Vetus M2.03

Części silnika Vetus M2.03

W ofercie części zamienne silnika morskiego Vetus M2.03, który znalazł zastosowanie w marynistycznych jednostkach napędowych, np. łodziach, jachtach, statkach.

Jednostki napędowe marki Vetus znane są z bardzo dobrej jakości oraz wysokiej mocy. Są niezwykle ekonomicznymi silnikami, a także bardzo wydajnymi.

Oferujemy wszystkie części zamienne silnika morskiego Vetus M2.03.

W naszych propozycjach można znaleźć takie części, jak:

Części zamienne silnika morskiego Vetus M2.03

  • cewka gaszenia
  • głowica
  • korbowód
  • panewki
  • pompa oleju
  • pompa paliwa
  • pompa wody
  • świeca żarowa
  • termostat
  • tłoki
  • pierścienie
  • uszczelka głowicy
  • uszczelniacz wału
  • wał korbowy
  • wtryskiwacze
  • zawory głowicy
  • zestaw uszczelek

Części zamienne do silnika Vetus M2.03 oraz innych modeli silników marki Vetus dostępne od ręki.

Prowadzimy sprzedaż stacjonarną oraz wysyłkową.

Silniki Vetus M2.03 znalazły zastosowanie zarówno w mniejszych jednostkach pływających, jak i tych większych.

Części zamienne silnika Vetus M2.03 z marynistycznych jednostek napędowych

Jeśli chcesz wiedzieć więcej na temat silników morskich Vetus, skontaktuj się z nami - chętnie opowiemy na wszystkie pytania.

Wszystkie części do silników morskich Vetus, Perkins, Hyundai, Mitsubishi oraz Yanmar dostępne od ręki.

 

Czy wiesz, że...

W rzeczywistych maszynach konstruktor musi brać pod uwagę realne materiały odkształcające się sprężyście, o ograniczonych własnościach wytrzymałościowych, odkształcające się cieplnie, posiadające lepsze lub gorsze przewodnictwo cieplne oraz fakt, że nie zawsze są spełnione warunki tarcia płynnego, np. w chwili rozruchu lub zatrzymywania maszyny lub wskutek spiętrzenia nacisków na brzegu panewki spowodowanego nie osiowością czopa, czy też w przypadku braku dostatecznej prędkości poślizgu. Podstawowym zadaniem konstruktora, to określenie cech geometrycznych powierzchni ślizgowej. Powinny odpowiadać hydrodynamicznej teorii smarowania i sprzyjać powstawaniu klina smarnego oraz zachowaniu ich w rzeczywistych warunkach pracy łożyska. Decydującym jest sposób doprowadzenia i rozprowadzenia smaru w łożysku. Konstrukcyjne rozwiązanie zależy od rodzaju i kierunku obciążenia, względnego ruchu obciążenia względem czopa i panewki, charakteru ruchu oraz drogi doprowadzenia smaru do łożyska.


Żadna część jak i całość treści zawartych na www.kumatex.pl nie może być powielana i rozpowszechniania w jakiejkolwiek formie i w jakikolwiek sposób (w tym także elektroniczny lub mechaniczny lub inny na wszelkich polach eksploatacji) włącznie z kopiowaniem, szeroko pojętą digitalizacją, w tym także zamieszczaniem w Internecie - bez pisemnej zgody HDS Serwis sp. z o.o. Jakiekolwiek użycie lub wykorzystanie utworów w całości lub w części (także przekształconych) bez powyzszej zgody stanowi naruszenie prawa i jest zabronione pod groźbą kary oraz może być ścigane prawnie.

copyright © Kumatex