Strona Główna » Vetus » Części Vetus M2.03 » Tłoki, pierścienie Vetus M2.03

Tłoki, pierścienie Vetus M2.03

Tłoki, sworznie oraz pierścienie do silnika Vetus M2.03 z marynistycznych jednostek napędowych, np. łodzi, statków, jachtów.

Wszystkie części zamienne do silników Vetus dostępne od ręki.

Dostępne tłoki nominalne i nadwymiarowe lub tuleje silnika, w zależności od wersji.

Zadzwoń do nas, a my odpowiemy na Twoje pytania.

Wszystkie części do silników morskich Vetus, Perkins, Hyundai, Mitsubishi, Yanmar dostępne od ręki.

 

Czy wiesz, że...

W momencie ruszania silnik prądu stałego pobiera kilkakrotnie większy prąd niż przy normalnych obrotach i przy normalnym obciążeniu. W silnikach o dużej mocy ogranicza się ten prąd rozruchu, włączając szeregowo w obwód wirnika regulowany opornik. Oczywiście powoduje to wydłużenie czasu uzyskania pełnej prędkości obrotowej, ale zabezpiecza uzwojenia silnika przed nadmiernym prądem. W silnikach o małych mocach (do których zalicza się silniki stosowane w wózkach) ograniczanie prądu rozruchu nie jest konieczne, gdyż czas rozruchu silnika (i czas przepływu prądu rozruchu) jest krótki, a tym samym nagrzanie uzwojeń stosunkowo nieduże. We wszystkich rodzajach wózków stosowane są silniki prądu stałego. W wózkach z napędem spalinowym silniki prądu stałego są stosowane jako rozruszniki silników spalinowych. Głównym zespołem rozrusznika jest silnik szeregowy albo szeregowo-bocznikowy, uzupełniony mechanizmem włączającym i jednocześnie sprzęgającym go z kołem zamachowym silnika spalinowego. Silniki prądu stałego realizują napęd jazdy i napęd osprzętów roboczych w wózkach elektrycznych. Budowa tych silników nie różni się istotnie od budowy silników ogólnego stosowania, przedstawionych na początku rozdziału. Do napędu jazdy stosuje się silnik szeregowy z regulacją prędkości obrotowej i z przełączaniem kierunku obrotów. Do napędu osprzętów roboczych wózka elektrycznego stosuje się na ogół silniki szeregowo-bocznikowe, choć można spotkać również silniki szeregowe albo bocznikowe. Napęd osprzętów roboczych nie wymaga regulacji prędkości obrotowej ani też zmiany kierunku obrotów.


Żadna część jak i całość treści zawartych na www.kumatex.pl nie może być powielana i rozpowszechniania w jakiejkolwiek formie i w jakikolwiek sposób (w tym także elektroniczny lub mechaniczny lub inny na wszelkich polach eksploatacji) włącznie z kopiowaniem, szeroko pojętą digitalizacją, w tym także zamieszczaniem w Internecie - bez pisemnej zgody HDS Serwis sp. z o.o. Jakiekolwiek użycie lub wykorzystanie utworów w całości lub w części (także przekształconych) bez powyższej zgody stanowi naruszenie prawa i jest zabronione pod groźbą kary oraz może być ścigane prawnie.

copyright © Kumatex