Strona Główna » Vetus » Części Vetus M3.09

Części silnika Vetus M3.09

W ofercie części zamienne silnika morskiego Vetus M3.09 z marynistycznych jednostek napędowych, np. łodzi, jachtów, statków.

Jednostki napędowe marki Vetus znane są z bardzo dobrej jakości oraz wysokiej mocy. Silniki Vetus cechuje ekonomiczność oraz bardzo wysoka wydajność.

Oferujemy wszystkie części zamienne silnika morskiego Vetus M3.09.

W naszych propozycjach można znaleźć takie części, jak:

Części zamienne silnika morskiego Vetus M3.09

 

  •     cewka gaszenia
  •     głowica
  •     korbowód
  •     panewki
  •     pompa oleju
  •     pompa paliwa
  •     pompa wody
  •     świeca żarowa
  •     termostat
  •     tłoki
  •     pierścienie
  •     uszczelka głowicy
  •     uszczelniacz wału
  •     wał korbowy
  •     wtryskiwacze
  •     zawory głowicy
  •     zestaw uszczelek

Części zamienne do silnika Vetus M3.09 oraz innych modeli silników marki Vetus dostępne od ręki.

Zapewniamy sprzedaż stacjonarną oraz wysyłkową.


Silniki Vetus M3.09 znalazły zastosowanie zarówno w mniejszych jednostkach pływających, jak i tych większych.

Części zamienne silnika morskiego Vetus M3.09 z marynistycznych jednostek napędowych

Chętnie uidostępnimy więcej informacji na temat silników morskich Vetus, skontaktuj się z nami - opowiemy na wszystkie pytania.

Wszystkie części do silników morskich Vetus, Perkins, Hyundai, Mitsubishi oraz Yanmar dostępne od ręki.

 

Czy wiesz, że...

Należy pamiętać, że panewka powinna być umieszczona symetrycznie względem powierzchni podparcia. Siła wypadkowa z nacisków powierzchniowych, czy też ciśnień w filmie olejowym musi przechodzić przez punkt podparcia. Wymaga tego statyczna równowaga. Przy asymetrycznym podparciu możliwe to będzie tylko przy nierównomiernym rozkładzie nacisków względnie ciśnienia. Panewka winna być w korpusie łożyska ustalona przed obrotem i przed przesunięciem poosiowym. Zabezpieczenia służące do tego celu jak kołki, kołnierze, występy ustalające itp. nie mogą utrudniać montażu czy demontażu. Przez to, że tkwi on w górnej pokrywie łożyska istnieje możliwość demontażu obu półpanewek bez konieczności wyjmowania wału. Dolną półpanewkę wyjmuje się przez obrót dookoła czopa po wyjęciu górnej. Sposób smarowania ma zasadniczy wpływ na konstrukcję całości łożyska. W łożyskach smarowanych pierścieniowo korpus łożyska tworzy zbiornik smaru, w którym zanurza się pierścień smarujący. Pierścień luźny musi mieć swobodę wahań poprzecznych w granicach do 20° od pionu i nie może ocierać się o żadne części. Należy zapewnić środki powodujące chwytanie jak największej ilości smaru transportowanego przez pierścień i kierowanie go do kieszeni rozprowadzających smar w panewce. Przy większych prędkościach obrotowych smar jest odrzucany na wewnętrzną powierzchnię pokrywy łożyska. Odpowiednie rynny powinny go zbierać i odprowadzać do panewki. Dla kontroli działania pierścienia smarującego służy otwór w pokrywie łożyska zamykany szczelną pokrywką będący równocześnie wlewem oleju. W przypadku pierścienia stałego otwór inspekcyjny umieszcza się zwykle nad zgarniaczem smaru również w celu umożliwienia dostępu do jego regulacji.

 

Żadna część jak i całość treści zawartych na www.kumatex.pl nie może być powielana i rozpowszechniania w jakiejkolwiek formie i w jakikolwiek sposób (w tym także elektroniczny lub mechaniczny lub inny na wszelkich polach eksploatacji) włącznie z kopiowaniem, szeroko pojętą digitalizacją, w tym także zamieszczaniem w Internecie - bez pisemnej zgody HDS Serwis sp. z o.o. Jakiekolwiek użycie lub wykorzystanie utworów w całości lub w części (także przekształconych) bez powyższej zgody stanowi naruszenie prawa i jest zabronione pod groźbą kary oraz może być ścigane prawnie.

copyright © Kumatex