Strona Główna » Volvo Penta » VOLVO Penta D1-20 części zamienne » Korbowód VOLVO Penta D1-20

VOLVO Penta D1-20 korbowód

Korbowód silnika zmarynizowanego VOLVO PENTA D1-20 - w ofercie naszego sklepu korbowód VOLVO PENTA D1-20, Perkins Perama. Korbowód wszystkich wersji silnika VOLVO PENTA D1-20.

Tulejka korbowodu VOLVO Penta D1-20

Tulejka korbowodowa do VOLVO PENTA D1-20

Tulejki korbowodowe do silników VOLVO PENTA D1-20  i innych

Zapytaj również o panewki do tego korbowodu

Oprócz korbowodu do silnika VOLVO PENTA D1-20  sprzedajemy także inne części np.: panewki, termostaty, głowice, bloki silnika, pompy paliwa, tłoki, tuleje itp.

  • Volvo Penta D1-20
  • Volvo Penta D1-20A
  • Volvo Penta D1-20B
  • Volvo Penta D1-20C
  • Volvo Penta D1-20D
  • Volvo Penta D1-20E
  • Volvo Penta D1-20F

W razie jakichkolwiek pytań skontaktuj się z nami.

 

Czy wiesz że…

Celem uniknięcia przerywania się błony smaru należy obliczenia przeprowadzać dla luzu minimalnego, który powinien być większy od sumy wysokości chropowatości powierzchni czopa i łożyska, będących wynikiem stopnia obróbki powierzchni ciernych. Prócz tego na całość błony smaru niekorzystnie wpływa niedokładność obróbki w zniekształceniu czopa i łożysk (panewki). Celem zestawienia pełnej charakterystyki pracy czopa smarowanego określimy jeszcze pozorny współczynnik tarcia. Dla przypomnienia podajemy równanie dla siły tarcia, odniesionej na jednostkę szerokości płytki, przy przesuwaniu się płytki względem płaszczyzny. Taśmy elastyczne, pasy skórzane płaskie i w kształcie klina, liny, sznury i inne, posiadające mały opór przy zginaniu, ścinaniu i skręcaniu, znalazły bardzo szerokie zastosowanie w maszynach w postaci przekładni pasowych i linowych,-przenoszących ruch z jednego wału na drugi, w mechanizmach dźwignic, hamulcach, transporterach taśmowych i innych. W przypadku przekładni ruchu z jednego wału na drugi więź taśmy elastycznej z kołem pasowym zachodzi na skutek sił tarcia, powstających między kołem pasowym a taśmą na skutek napięcia jej końców. Siła tarcia rozłożona w granicach kąta opasania zależy od szeregu czynników, a przede wszystkim od wielkości napięcia końców taśmy, łuku opasania i współczynnika tarcia taśmy przy ruchu względem koła pasowego.

Żadna część jak i całość treści zawartych na www.kumatex.pl nie może być powielana i rozpowszechniania w jakiejkolwiek formie i w jakikolwiek sposób (w tym także elektroniczny lub mechaniczny lub inny na wszelkich polach eksploatacji) włącznie z kopiowaniem, szeroko pojętą digitalizacją, w tym także zamieszczaniem w Internecie - bez pisemnej zgody HDS Serwis sp. z o.o. Jakiekolwiek użycie lub wykorzystanie utworów w całości lub w części (także przekształconych) bez powyzszej zgody stanowi naruszenie prawa i jest zabronione pod groźbą kary oraz może być ścigane prawnie.

copyright © Kumatex