Strona Główna » Shibaura » Shibaura S774, S774L części

Części zamienne Shibaura S774, S774L

W naszym asortymencie części zamienne silnika Shibaura S774, Shibaura S774L, który funkcjonuje w małych ciągnikach rolniczych, minikoparkach, miniładowarkach oraz kosiarkach.

Shibaura S774L części

  • pompy olejuShibaura S774L części zamienne silnika z maszyn budowlanych
  • uszczelki
  • uszczelniacze wału
  • pompy paliwa
  • wały korbowe
  • wtryskiwacze
  • cewki gaszenia
  • korbowody
  • pompy wody
  • zawory głowicy
  • głowice
  • panewki
  • termostaty
  • świece żarowe
  • pierścienie
  • tłoki
  • uszczelki głowicy

Wszystkie elementy składowe do silnika Shibaura S774L z maszyn budowlanych, rolniczych i ogrodowych - dostępne od ręki.

Prowadzimy sprzedaż wysyłkową oraz stacjonarną oferowanych produktów.

 

Shibaura S774L części zamienne silnika z maszyn przemysłowych

Jeśli masz jakieś pytania – zadzwoń do nas.

 

Czy wiesz, że…

Wodoloty floty handlowej mają powszechnie napęd silnikiem spalinowym i pędnikiem śrubowym (jednym lub dwoma) osadzonym na długim wale, ukośnie wychodzącym z dna i podtrzymywanym wspornikami. Wodoloty flot wojennych korzystają również z napędu śmigłowego, wodno-odrzutowego lub kombinowanego. Statki tego typu stosowane są zarówno na wodach śródlądowych, jak i na morzu. W pierwszym przypadku płaty są płytko zanurzone i często składane, w drugim zanurzenie płatów jest głębsze. Istnieją również konstrukcje z regulowaną długością wsporników. Współczesne wodoloty cywilne wykorzystywane są głównie jako jednostki spacerowo-turystyczne i promy pasażerskie lub pasażersko-samochodowe. Największe z nich mają do 150 T wyporności, posiadają silniki o mocy do 5250 kW (7000 KM), rozwijają prędkość ok. 40 węzłów i zabierają do 300 pasażerów (lub 150 pasażerów i 8-10 samochodów). Poduszkowce używane w żegludze są to konstrukcje pływające na pontonie, zdolne do unoszenia się nad powierzchnią wody. Jest to możliwe dzięki działaniu siły unoszącej, będącej sumą siły parcia na dno pojazdu wytworzonej pod nim poduszki powietrznej i siły reakcji strumienia powietrza wyrzucanego z dysz wylotowych. Wielkość siły parcia poduszki powietrznej zależna jest od powierzchni dna i ciśnienia w poduszce; wielkość siły reakcji strumienia zależy od ciśnienia strugi, średnicy dysz i kąta ich nachylenia względem podłoża. Ruch postępowy poziomy poduszkowca zapewniają z reguły pędniki śmigłowe nastawne (o zmiennym skoku) mogące zarówno napędzać jak i hamować statek. Konstrukcje poduszkowców, zwłaszcza wielu typów eksperymentalnych, wykazują duże zróżnicowanie, ich opisem zajmuje się literatura fachowa. W żegludze współcześnie rozpowszechnione są poduszkowce w których dmuchawa, napędzana turbinowym silnikiem spalinowym (z wirnikiem na osi pionowej, często dwuśmigłowym), tłoczy powietrze pod dno pojazdu przez dyszę pierścieniową. Dysza ta otoczona jest pojedynczą lub podwójną osłoną elastyczną z tworzyw sztucznych (nylonu itp.) Osłona ta ma kształt pierścieniowej dętki, przedłużonej rodzajem kurtyny, złożonej z przylegających do siebie płaskich dysz, przez które również przepływa powietrze z dmuchawy.


Żadna część jak i całość treści zawartych na www.kumatex.pl nie może być powielana i rozpowszechniania w jakiejkolwiek formie i w jakikolwiek sposób (w tym także elektroniczny lub mechaniczny lub inny na wszelkich polach eksploatacji) włącznie z kopiowaniem, szeroko pojętą digitalizacją, w tym także zamieszczaniem w Internecie - bez pisemnej zgody HDS Serwis sp. z o.o. Jakiekolwiek użycie lub wykorzystanie utworów w całości lub w części (także przekształconych) bez powyzszej zgody stanowi naruszenie prawa i jest zabronione pod groźbą kary oraz może być ścigane prawnie.

copyright © Kumatex