Strona Główna » Mitsubishi » Silnik Mitsubishi K2A, K2AS » Tłoki Mitsubishi K2A, K2AS

Mitsubishi K2A, K2AS tłoki

Dostępne tłoki nominalne i nadwymiarowe lub tuleje silnika, w zależności od wersji. Tłoki, sworznie silnika Mitsubishi K2A, Mitsubishi K2AS z mini traktorków Mitsubishi, silników morskich oraz maszyn budowlanych.

Oferujemy wszystkie rodzaje tłoków Mitsubishi K2A.

Posiadamy wszystkie części do układu tłokowo-korbowego silnika Mitsubishi K2A, Mitsubishi K2AS.

Tłoki Mitsubishi K2A dostępne od ręki. Jeśli masz pytania skontaktuj się z nami.


Czy wiesz, że...

Wlot kanału, w którym powstaje podciśnienie do sterowania wyprzedzenia zapłonu, jest usytuowany bezpośrednio przed przepustnicą. Przy zamkniętej przepustnicy (bieg jałowy lub hamowanie) podciśnienie tam panujące jest równe atmosferycznemu, a wyprzedzenie zapłonu, sterowane tym podciśnieniem, równe zeru. Wyprzedzenie zapłonu w zależności od prędkości obrotowej i obciążenia jest pokazane na rysunku 2-2. Automatyczna regulacja kąta wyprzedzenia zapłonu w zależności od obciążenia silnika nie jest stosowana, jeżeli zmiany składu mieszanki przy różnych obciążeniach nie są zbyt duże. Optymalny moment zapłonu jest ponadto zależny od gatunku paliwa (liczby oktanowej) oraz innych cech silnika.


Żadna część jak i całość treści zawartych na www.kumatex.pl nie może być powielana i rozpowszechniania w jakiejkolwiek formie i w jakikolwiek sposób (w tym także elektroniczny lub mechaniczny lub inny na wszelkich polach eksploatacji) włącznie z kopiowaniem, szeroko pojętą digitalizacją, w tym także zamieszczaniem w Internecie - bez pisemnej zgody HDS Serwis sp. z o.o. Jakiekolwiek użycie lub wykorzystanie utworów w całości lub w części (także przekształconych) bez powyzszej zgody stanowi naruszenie prawa i jest zabronione pod groźbą kary oraz może być ścigane prawnie.

copyright © Kumatex