Strona Główna » Iseki » Części Iseki E269 » Uszczelki Iseki E269

Iseki E269 uszczelki

Uszczelka głowicy, komplet uszczelek silnika Iseki E269, który znalazł zastosowanie w mini traktorach, ciągnikach, koparkach, kosiarkach do trawy, sprzęcie rolniczym, ogrodowym oraz maszynach budowlanych.

Oprócz pełnych zestawów uszczelek do silnika Iseki E269 oferujemy również takie uszczelki jak: uszczelniacz wału korbowego, uszczelka klawiatury (uszczelka pokrywy zaworowej), uszczelka kolektorów, uszczelniacze zaworowe.

Skontaktuj się z nami, aby uzyskać więcej informacji na temat silnika Iseki E269.

 

Czy wiesz, że…

Duży wpływ na temperaturę uzwojeń silników ma częstość ich roz­ruchów. Silniki indukcyjne trójfazowe mają prąd rozruchowy kilka­krotnie większy od prądu znamionowego. W czasie rozruchu straty w uzwojeniach silnika, a zatem i ilość wydzielanego ciepła, rosną pro­porcjonalnie do kwadratu natężenia prądu. Przy rozruchu jednorazo­wym i krótkotrwałym, kiedy silnik rusza w stanie zimnym, nagrze­wanie to nie działa szkodliwie, lecz kiedy rozruchy powtarzają się w krótkim czasie, następuje przegrzanie uzwojeń. Dopuszczalna ilość rozruchów silników indukcyjnych wynosi od 2 do 10 w ciągu godziny. Jeżeli cykl pracy urządzenia napędzanego wymaga częstszych rozru­chów, np. w dźwigach, muszą być zastosowane silniki o specjalnych konstrukcjach. Podobne przegrzanie uzwojeń może wywołać elektryczne hamowa­nie silników. W zależności od programu pracy urządzenia napędzanego silniki elektryczne mogą pracować ciągle, dorywczo i okresowo. Praca ciągła charakteryzuje się tym, że silnik raz uruchomiony pra­cuje bez przerw przy niezmiennym obciążeniu przez nieokreślony czas, ale nie krótszy niż czas potrzebny do osiągnięcia temperatury ustalo­nej. Silniki do pracy ciągłej oznaczone na tabliczce znamionowej sym­bolem SI, stosuje się do napędu pomp, wentylatorów, młynów. Praca dorywcza charakteryzuje się tym, że silnik pracuje przy nie­zmiennym obciążeniu przez czas z góry określony, po którym zostaje wyłączony spod napięcia i nie pracuje aż do momentu całkowitego ostygnięcia do temperatury otoczenia. Na tabliczce znamionowej umieszczony jest symbol S2 silnika przeznaczonego do pracy doryw­czej oraz czas pracy (w minutach), na jaki silnik został wykonany.


Żadna część jak i całość treści zawartych na www.kumatex.pl nie może być powielana i rozpowszechniania w jakiejkolwiek formie i w jakikolwiek sposób (w tym także elektroniczny lub mechaniczny lub inny na wszelkich polach eksploatacji) włącznie z kopiowaniem, szeroko pojętą digitalizacją, w tym także zamieszczaniem w Internecie - bez pisemnej zgody HDS Serwis sp. z o.o. Jakiekolwiek użycie lub wykorzystanie utworów w całości lub w części (także przekształconych) bez powyzszej zgody stanowi naruszenie prawa i jest zabronione pod groźbą kary oraz może być ścigane prawnie.

copyright © Kumatex