Strona Główna » Caterpillar

Serwis silników Caterpillar CAT

Serwis Cat

Serwis silników CAT z maszyn budowlanych, przemysłowych, leśnych oraz drogowych amerykańskiej marki Caterpillar. Naprawa silników CAT - wszytskie modele z maszyn budowlanych i agregatów.

Remonty silników CAT z maszyn budowlanych, leśnych, drogowych i przemysłowych amerykańskiej marki Caterpillar.  Wykonujemy kompleksowe remonty sprzętu, jak i poszczególne naprawy (wycieki, luzy, uszkodzenia mechaniczne itp.).

Naprawa silników CAT Caterpillar

 

Naprawa silników Caterpillar - serwisujemy i remontujemy wszystkie rodzaje silników. Zarówno właściwe amerykańskie CAT,  jak i japońskie lub europejskie sprzedawane pod marka Caterpillar, a produkowane przez inne firmy, np. Mitsubishi czy Perkins. Serwis silników Caterpillar wszytskich typów

Części do silników Caterpillar CAT

Oferujemy części zamienne do wszystkich modeli silników marki Caterpillar, zarówno tych budowanych przez CAT, jak i dostarczanych przez Perkins lub Mitsubishi. Remonty silników Caterpillar na częściach najwyższej jakości.

Remonty silników CAT - pełna gwarancja pismena. Regeneracja silnika Cat, jak i wymiany silnków na regenerowane.

Posiadamy oryginalne części zamienne oraz ich zamienniki.

Mamy w ciągłej sprzedaży m.in. wszystkie części zamienne do Mitsubishi L3E i L3E2, modelu silnika bardzo popularnego w mnikoparkach CAT. Oferujemy od ręki części oryginalne do silników Mitsubishi S4S / S4S-DT montowanych w CATach serii 200, a także S3L2, S4L2, S3Q2, S4Q2, a także silniki z większych maszyn - S4KT / S4DT, S6S, S6ST, S6SDT, S6KT, a także silniki serii 4D i 6D.

W ofercie również wszytskie części zamienne do silników CAT C2.4 z minikoparek Caterpillar 305.5E i Caterpillar 306.

Podstawowe kategorie maszyn oferowanych przez firmę Caterpillar:

Ciągniki gąsienicowe

Forwardery

Frezarki do nawierzchni

HarwesterySerwis maszyn Caterpillar

Kompaktory

Kompaktowe ładowarki

Minikoparki

Miniładowarki gąsienicowe

Koparki do prac przeładunkowych

Koparki hydrauliczne

Koparki kołowe

Koparki przedsiębierne

Koparko-ładowarki

Maszyny do budowy dróg

Maszyny do regeneracji nawierzchni drogowej

Równiarki samobieżneCaterpillar serwis

Spycharki kołowe

Wozidła przegubowe

Wozidła sztywnoramowe

Ładowarki gąsienicowe

Ładowarki kołowe

Ładowarki teleskopowe

Ładowarki z wysięgnikiem przegubowym

 

Caterpillar serwis - regeneracja silnika Caterpillar

CATERPILLAR Mitsubishi

Założona w Stanach Zjednoczonych firma Caterpillar zajmuje się produkcją maszyn przemysłowych i rolniczych. Firma jest powszechnie kojarzona z charakterystycznym czarno-żółtym logo umieszczanym na maszynach, a sama nazwa często jest skracana i funkcjonuje jako „Cat” lub „CAT”.

Osiągnięcia firmy Caterpillar przyczyniły się do intensywnego rozwoju przemysłu. Zaczynając na początku XX wieku produkcją ciężarówek gąsienicowych poprzez użycie zarówno parowych, jak i benzynowych silników, Caterpillar pełnił istotną rolę w polepszaniu wyposażeniu i maszyn przemysłowych. Obecnie firma produkuje ponad 300 różnego typu maszyn - rolniczych i budowlanych .

Sukces ten umożliwił międzynarodową ekspansję firmy z trzystoma oddziałami w czterdziestu krajach. Caterpillar może poszczycić się niemal 95 tys. pracowników oraz tysiącami dostawców, działających na każdym kontynencie. Ponad połowa sprzedaży firmy generowana jest poza Stanów Zjednoczonych.

Sprzedaż i przychody za 2007 rok są szacowane na ponad 40 mld $.

Podczas swojej ponad 80-letniej historii, Caterpillar stał się największym wytwórcą sprzętu budowlanego i kopalnianego, silników Diesla, benzynowych oraz przemysłowych.

Historia

Dwaj założyciele firmy, Benjamin Holt i Daniel Best, rozpoczęli pracę nad maszynami osobno w Kalifornii już na początku 19 wieku. W 1859 Best udał się na zachód za swoimi braćmi pracującymi na polach kukurydzy. Jedenaście lat później zaprojektował swoją pierwszą przenośna maszynę do czyszczenia ziarna. W rezultacie zostały założone fabryki w Kalifornii i Oregonie pozwalające na produkcję maszyn tego typu i innego sprzętu zaprojektowanego przez Besta, włączając w to kombajn z 1885 roku.

Benjamin Holt przyjechał do Kalifornii w 1864 i założył spółkę Stockton Wheel Co. wraz z trzema braćmi. Na początku firma całkowicie skupiała się na produkcji drewnianych kół, w nadziei na wejście na rynek motoryzacyjny. Jednak, po zauważeniu sukcesu i różnorodności kombajnów, zarząd firmy zadecydował o wejściu na rynek maszyn rolniczych. Pierwszy kombajn Holta został wyprodukowany w 1886 roku.

Jednak najistotniejsza innowacja na rynku rolniczym miała dopiero nadejść: parowy silnik trakcyjny. Używanie koni na farmach było bardzo kosztowne. Niektóre kalifornijskie farmy wymagały nawet do 150 koni co powodowało, że koszt ich utrzymania i wyżywienia stawał się bardzo wysoki. Rozumiejąc tę sytuację, Holt świetnie zdawał sobie sprawę z potencjału trakcyjnego silnika parowego na farmach. Nabył prawa do sprzedaży silnika Remingtona na Zachodnim Wybrzeżu. Nowe silniki parowe były zaadaptowane tak, by mogły holować części składowe wyposażenia maszyn produkowanych przez Besta.

Także Holt rozpoznał rynek silników parowych, co wkrótce doprowadziło do współzawodnictwa obu firm. Atmosfera konkurencji korzystnie wpłynęła na możliwości dalszych ulepszeń.

Po latach działalności w przemyśle rolniczym Kalifornii Holt wiedział, że gleba na Zachodnim Wybrzeżu często jest grząska i trudno się po niej poruszać w deszczu. W związku z tym w 1904 roku z sukcesem wprowadził na rynek pierwszą ciężarówkę gąsienicową. Koła zostały zastąpione gąsienicami, które rozmieszczały ciężar traktora na większej powierzchni umożliwiając poruszanie się w błocie i śniegu. Ten wynalazek sprawił, że farmerzy mogli wykorzystać obszary, które wcześniej wydawały się bezużyteczne. Nowy wóz szybko zyskał nazwę “caterpillar” (ang. “gąsienica”) ze względu na podobny do gąsienicy sposób poruszania. Masowa produkcja ciężarówek gąsienicowych rozpoczęła się w 1908 i od razu przyniosła firmie wzrost zysków

Daniel Best sprzedał swoją firmę Holtowi w 1908 r. Kilka lat później rozpoczął działalność pod nazwą C.L. Best Gas Traktor Co.

Armia Stanów Zjednoczonych używała technologii gąsienic Holta w swoich czołgach podczas I Wojny Światowej.

Z powodu trudnych warunków gospodarczych panujących po wojnie, dwie firmy połączyły się, aby móc dalej funkcjonować na rynku. Spółka została nazwana Caterpillar Inc. Główna siedziba znajdowała się w Illinois. Do roku 1929 sprzedaż sięgnęła 52 mln $, jednak spółka została dotknięta przez skutki Wielkiej Recesji. Mogła przetrwać za sprawą międzynarodowej ekspansji (włączając jednostki w Związku Radzieckim). Caterpillar przetrwał trudny okres lat trzydziestych XIX wieku by wrócić do sukcesów w kolejnej dekadzie. Mimo recesji Caterpillar wciąż pozostawał liderem na rynku traktorów napędzanych silnikami diesla – w 1933 r. produkcja silników Diesla wynosiła więcej niż podwojona łączna sprzedaż wszystkich firm w USA.

Armia Stanów Zjednoczonych używała wozów i technologii CATa podczas II Wojny Światowej. Traktory Caterpillar były używane w strefach walk do napraw uszkodzonych dróg, firma pomagała także przerabiać benzynowe silniki samolotów na silniki Diesla.

Sukces osiągnięty przez Caterpillar pozwolił na dalszą ekspansję na rynki światowe. W 1950 roku w Wielkiej Brytanii założono Caterpillar Tractor Co. Ltd. w celu polepszenia jakości międzynarodowych usług firmy. Podobnie nowe jednostki powstały w Brazylii (1954), Australii (1955) i w Szkocji (1956). W roku 1963 Caterpillar zostało połączone z Mitsubishi Heavy Industries Ltd. by stać się pierwszą amerykańską spółką w Japonii a następnie drugim największym wytwórcą sprzętu przemysłowego i kopalnianego na Japońskim rynku. W 1978 sprzedaż Caterpillar sięgnęła 6 mld $ w kolejnych latach wzrastając do 9 mld jednak recesja lat osiemdziesiątych dotknęła firmę, która w 1982 zanotowała spadek w sprzedaży wynoszący 6,5 mld $. Ten spadek przyczynił się do konieczności zlikwidowania wielu jednostek. W 1985 została podjęta decyzja o przeniesieniu części produkcji poza terytorium USA, co wpłynęło no wzrost zysków firmy o 200 mln $.

W 1993 roku rozpoczęto proces modernizacji fabryk który zredukował czas produkcji części o 60 %. W rezultacie wprowadzono nowe, ulepszone produkty i w 1994 roku zyski wyniosły 955 mln $. Lata 90.  były dla firmy ciągiem sukcesów, a zyski sięgały 1.66 mld $ w 1997 roku.

W nowym stuleciu mimo kolejnego kryzysu firma zdołała utrzymać się na rynku głównie za sprawą zróżnicowanej struktury, która czyniła ją odporną na zawirowania gospodarki. Wraz z nadejściem 21 wieku zaczęto zwracać większą uwagę na zagadnienia związane z ochroną środowiska. Caterpillar jako pierwszy zaproponował kompletną linię silników Diesla zgodną z wymaganiami Agencji Ochrony Środowiska Stanów Zjednoczonych

Obecnie Caterpillar ma swoje siedziby na każdym kontynencie, a produkty firmy pozostają niezmiennie w czołówce przemysłu maszyn. Główne pola działania CATa to między innymi przemysł kopalniany, budowniczy, silniki Diesla, benzynowe, logistyka.

Sprzęt CAT jest używany w budownictwie, przemyśle, w lasach i w kopalniach, kamieniołomach i wysypiskach. Jako główny kierunek rozwoju firma obiera obecnie rynek chiński i indyjski widząc w tych rejonach największy potencjał na rynku światowego sprzętu budowlanego.

Cat serwis

Oferujemy m.in.:

CAT uszczelki, tłoki, pierścienie, panewki, świece, filtry, rozruszniki, cewki gaszenia, czujniki, wtryskiwacze, końcówiki wtryskiwaczy, pompy wtryskowe i wiele innych części zamiennych.

 

 

Żadna część jak i całość treści zawartych na www.kumatex.pl nie może być powielana i rozpowszechniania w jakiejkolwiek formie i w jakikolwiek sposób (w tym także elektroniczny lub mechaniczny lub inny na wszelkich polach eksploatacji) włącznie z kopiowaniem, szeroko pojętą digitalizacją, w tym także zamieszczaniem w Internecie - bez pisemnej zgody HDS Serwis sp. z o.o. Jakiekolwiek użycie lub wykorzystanie utworów w całości lub w części (także przekształconych) bez powyzszej zgody stanowi naruszenie prawa i jest zabronione pod groźbą kary oraz może być ścigane prawnie.

copyright © Kumatex