HYUNDAI D4BB uszczelka pod głowicę
Uszczelka głowicy do silnika HYUNDAI D4BB, który znalazł zastosowanie w wózkach widłowych Diesel.
Silnik Hyundai D4BB można spotkać w maszynach:
- Wózek widłowy HC30
-
Wózek widłowy HD30
Oprócz uszczelki pod głowicę posiadamy również inne uszczelki, a także inne części zamienne do tego silnika.
Skontaktuj się z nami aby uzyskać więcej informacji na temat silnika HYUNDAI D4BB.
Czy wiesz że…
System HM jest dalszym rozwinięciem systemu M, polegającym na zwiększeniu stopnia zawirowania w wyniku zastosowania kanałów spiralnych. Dzięki temu możliwe stało się przekroczenie średniego ciśnienia efektywnego równego 10 daN/ /cm2, co nie było osiągane w żadnym rozwiązaniu systemu wtrysku bez-pośredniego bez doładowywania silnika. Silnik z systemem HM może osiągać bardzo małe jednostkowe zużycie paliwa, np. silnik D3650HMU osiąga gemi„ = = 209 g/kW -h (154 g/kMh). W porównaniu z systemem M, system HM pozwala uzyskiwać wyższe objętościowo wskaźniki mocy. Widoczne to jest na przykładzie silników D0836M oraz D0836HM, które różnią się tylko kanałem dolotowym: silnik z systemem M uzyskuje 10,8 kW/dm3, a z systemem HM- 13,8 kW/dm3.
Żadna część jak i całość treści zawartych na www.kumatex.pl nie może być powielana i rozpowszechniania w jakiejkolwiek formie i w jakikolwiek sposób (w tym także elektroniczny lub mechaniczny lub inny na wszelkich polach eksploatacji) włącznie z kopiowaniem, szeroko pojętą digitalizacją, w tym także zamieszczaniem w Internecie - bez pisemnej zgody HDS Serwis sp. z o.o. Jakiekolwiek użycie lub wykorzystanie utworów w całości lub w części (także przekształconych) bez powyzszej zgody stanowi naruszenie prawa i jest zabronione pod groźbą kary oraz może być ścigane prawnie.

D y s p o n u j e m y
mobilnym serwisem