Strona Główna » Isuzu » Części Isuzu 4BG1, 6BG1 » ISUZU 6BG1 zawory głowicy

Isuzu 6BD1 – zawory głowicy

Zajmujemy się sprzedażą zaworów ssących i wydechowych głowicy do silnika Isuzu 6BD1. Dostępne na miejscu od ręki również komplety zaworów głowicy wraz z prowadnicami i uszczelniaczami zaworowymi.
 
Dajemy Ci możliwość kupna dowolnej części zamiennej (np.: tuleje, tłoki, pierścienie, sworznia, termostaty, głowice silnika, bloki silnika, pompy paliwa, czujniki, panewki i inne komponenta silnikowe) zarówno stacjonarnie w placówce naszej firmy jak i na zamówienie drogą wysyłkową na teren całego kraju.
 
Silnik Isuzu 6BD1 to wysokoprężna, sześciocylindrowa jednostka napędowa japońskiego pochodzenia. Napędza wiele maszyn budowlanych i przemysłowych takich jak np.:
  • Isuzu FSR113 Isuzu 6BD1
  • JCB JS260 Isuzu 6BD1
  • Hitachi EX200 Isuzu 6BD1T
  • Sumitomo LS2800 FJ Isuzu 6BD1T
  • Hitachi EX200-2 LC Isuzu 6BDIT
  • Hitachi EX200-3 Isuzu 6BDIT
  • Ładowarka Furukawa FL120 Isuzu 6BB1-PJ01
  • Hitachi UH073 Isuzu 6BB1
  • Hitachi UH083 Isuzu 6BDIT
  • Hitachi UH083LC Isuzu 6BDIT
  • IHI IS110-2 Isuzu 6BBI
  • JCB JS210 Isuzu 6BD1
  • JCB JS220 Isuzu 6BDI
  • JCB JS240 Isuzu 6BD1-TLE
  • IHI IS190-2 Isuzu 6BFI
  • IHI IS200G Isuzu 6BDIT
  • Kobelco K905 Isuzu 6BBI
  • Kobelco K905L Isuzu 6BBI
  • IHI IS120 Isuzu 6BDI
  • IHI IS150 Isuzu 6BDI
  • Sumitomo SH200Hitachi EX200 LC Isuzu 6BD1T
  • Hitachi EX200-2 Isuzu 6BDIT Isuzu 6BD1T
  • Ładowarka Furukawa FL120A Isuzu 6BB1-PJ
  • JCB JS200 Isuzu 6BD1
  • Link-Belt LS2800 EJ Isuzu 6BD1T
  • Sumitomo LS2800 F2 Isuzu 6BD1T
  • Hitachi EX200-3 LC Isuzu 6BDIT
  • Hitachi UH063 Isuzu 6BB1
  • Hitachi UH071 Isuzu 6BD1
  • Sumitomo LS2800 FJ2 Isuzu 6BD1T
  • Koparka Sumitomo LS2800EJ/B Isuzu 6BD1-TLE
  • Isuzu FSR500 Isuzu 6BD1
Po więcej informacji dzwoń do naszych konsultantów lub wyślij do nas zapytanie na adres e-mail który znajdziesz w zakładce „KONTAKT”.
 
 
Czy wiesz że...

Metody defektoskopii rentgenowskiej nie znalazły większego zastosowania w przemyśle motoryzacyjnym. Defektoskopię rentgenowską stosuje się do wyrywkowej kontroli większych, ważniejszych części silnika (kadłuby, tłoki). Droga aparatura, konieczność zatrudnienia wykwalifikowanego personelu, znaczna pracochłonność wykonywanych prób, stosunkowo rzadkie przypadki powstawania poważniejszych, ukrytych wad w odlewach - to przyczyny, które złożyły się na ograniczenie stosowania defektoskopii w przemyśle motoryzacyjnym do kontroli wyrywkowej i prac badawczych.


Żadna część jak i całość treści zawartych na www.geneus.pl nie może być powielana i rozpowszechniania w jakiejkolwiek formie i w jakikolwiek sposób (w tym także elektroniczny lub mechaniczny lub inny na wszelkich polach eksploatacji) włącznie z kopiowaniem, szeroko pojętą digitalizacją, w tym także zamieszczaniem w Internecie - bez pisemnej zgody HDS Serwis sp. z o.o. Jakiekolwiek użycie lub wykorzystanie utworów w całości lub w części (także przekształconych) bez powyzszej zgody stanowi naruszenie prawa i jest zabronione pod groźbą kary oraz może być ścigane prawnie.

copyright © Kumatex