Strona Główna » Komatsu » KOMATSU PC14 części zamienne » KOMATSU PC14 tłoki i pierścienie

KOMATSU PC14 tłoki i pierścienie silnika YANMAR koparki

Mamy do zaoferowania pierścienie oraz tłoki do KOMATSU PC14. Do silnika YANMAR stosowanego w koparkach KOMATSU PC 14 w ofercie tłoki nadwymiarowe, tuleje cylindrów oraz pierścienie tłokowe.

PC 14R KOMATSU tłoki i pierścienie

Obsługujemy modele koparki KOMATSU PC14 takie jak: KOMATSU PC14R, KOMATSU PC 14R2, KOMATSU PC 14R3.

W razie pytań skontaktuj się z naszymi konsultantami.

 

 

 

 

 

 

Czy wiesz, że...
Konstrukcja uszczelnienia czołowego jest niezadowalająca. Podczas demontażu pierścień uszczelniający pod działaniem sprężyny schodzi z prowadnicy oraz rowków zabezpieczających go od obrotu i zespół się rozpada. Zastosowanie pierścienia oporowego nadaje konstrukcji zespołowość. Przykład zastosowania zespołów w osadzeniu suwaka rozdzielczego w kadłubie przedstawiono Dokładny otwór na suwak jest wykonany bezpośrednio w odlewie kadłuba. Na odcinku gładzi, po której przesuwa się suwak, w miejscu nagromadzenia materiału mogą pojawić się jamy i porowatości, uniemożliwiające uszczelnienie suwaka. Wyrobienie otworu spowodowane pracą można usunąć tylko przez wstawienie tulei remontowej. Pierwszym krokiem do polepszenia konstrukcji jest umieszczenie suwaka w pośredniej tulei, wykonanej z materiału o zwiększonej odporności na ścieranie. Najbardziej prawidłowym rozwiązaniem jest konstrukcja o pełnej zespołowości. Zespół wykonuje się oddzielnie, montuje, dociera, sprawdza na szczelność i mocuje z kadłubem na jego płaskiej frezowanej powierzchni. Utrzymanie współosiowości łożysk podczas obróbki jest trudne. Montaż jest wybitnie niedogodny trzeba uprzednio nasadzić ślimacznicę na wał, ustawić kadłub reduktora, po czym montować ślimak, wkręcając go w uzębienie ślimacznicy. Sprawdzenie prawidłowości zazębienia i wyregulowania osiowego położenia ślimacznicy jest uciążliwe. W konstrukcji zespolonej (rys. 8.12b) wał ślimacznicy jest osadzony w dwóch łożyskach, z których jedno mieści się w kadłubie, a drugie w pokrywie kadłuba. Oba łożyska można obrabiać razem, dzięki czemu uzyskuje się potrzebną współosiowość.  

 

Żadna część jak i całość treści zawartych na www.kumatex.pl nie może być powielana i rozpowszechniania w jakiejkolwiek formie i w jakikolwiek sposób (w tym także elektroniczny lub mechaniczny lub inny na wszelkich polach eksploatacji) włącznie z kopiowaniem, szeroko pojętą digitalizacją, w tym także zamieszczaniem w Internecie - bez pisemnej zgody HDS Serwis sp. z o.o. Jakiekolwiek użycie lub wykorzystanie utworów w całości lub w części (także przekształconych) bez powyzszej zgody stanowi naruszenie prawa i jest zabronione pod groźbą kary oraz może być ścigane prawnie.

 



copyright © Kumatex