Panewki wału Volvo D3.1, D3.1 D
Panewki wału korbowego, panewki korbowe, główne i pierścienie oporowe wału korbowego silnika VOLVO D3.1, D3.1 D, Volvo D3.1 DCB3.
UWAGA! Do wszystkich modeli silników Volvo mamy nie tylko panewki w wymiarze nominalnym, ale również panewki nadwymiarowe (tym samym istnieje możliwość wykonania szlifu uszkodzonego wału Volvo D3.1, D3.1 D).
Silniki Volvo D3.1, Volvo D3.1 D lub Volvo D3.1 DCB3 pracują głównie w małych koparkach np.:
- Volvo EC55 B Pro
- VolvoECR55 Plus
- Volvo EC55 C
Zadzwoń lub napisz, by uzyskać więcej informacji.
- Panewki korbowodowe
- Panewki główne
- Pierścienie oporowe
- Księżyce wału korbowego (pół księżyce oporowe) wszystkie wersje)
Czy wiesz że…
Niekiedy w celu powiększenia sprzężenia ciernego między liną a tarczą rowki wykłada się materiałami o znacznym współczynniku tarcia (drewno, skóra, glin itd.) albo też stosuje się na obwodzie tarczy specjalne samoczynne zaciskanie liny, przy czym siła zacisku regulowana jest siłą występującą w linie. Tarcze cierne są najczęściej osadzane na wałach za pomocą wpustów lub klinów albo na nie obracających się osiach.
Żadna część jak i całość treści zawartych na www.kumatex.pl nie może być powielana i rozpowszechniania w jakiejkolwiek formie i w jakikolwiek sposób (w tym także elektroniczny lub mechaniczny lub inny na wszelkich polach eksploatacji) włącznie z kopiowaniem, szeroko pojętą digitalizacją, w tym także zamieszczaniem w Internecie - bez pisemnej zgody HDS Serwis sp. z o.o. Jakiekolwiek użycie lub wykorzystanie utworów w całości lub w części (także przekształconych) bez powyzszej zgody stanowi naruszenie prawa i jest zabronione pod groźbą kary oraz może być ścigane prawnie.

D y s p o n u j e m y
mobilnym serwisem