VOLVO Penta D2-40 wał korbowy
Wał korbowy VOLVO PENTA D2-40 - w ofercie naszego sklepu wał korbowy silnika VOLVO PENTA D2-40 z łodzi, statków.
Wał korbowy wszystkich wersji silnika zmarynizowanego VOLVO PENTA D2-40. Wszystkie wały korbowe do silnika VOLVO PENTA D2-40 dostępne od ręki, z naszego magazynu.
Oprócz wałów korbowych do silnika VOLVO PENTA D2-40 sprzedajemy także inne części np.: pompy wody, termostaty, głowice, bloki silnika, pompy paliwa, tłoki, tuleje itp.
W razie jakichkolwiek pytań skontaktuj się z nami.
Czy wiesz że…
Podstawowym elementem stanowiska hamowanego do badań silników jest hamulec dynamometryczny. Stwarza on możliwość obciążenia silnika oraz pomiaru tego obciążenia. W chwili obecnej do badań silników są stosowane przede wszystkim hamulce wodne (hydrauliczne) oraz elektrowirowe. Zasada działania hamulca wodnego jest zbliżona do zasady działania sprzęgła hydraulicznego. Wirnik hamulca połączony z wałem korbowym silnika obraca się w obudowie wypełnionej częściowo lub całkowicie wodą. Obudowa jest osadzona wahliwie w podstawie. Do obudowy przymocowane jest ramię połączone z urządzeniem do pomiaru siły. Opór stawiany przez wodę przy obrocie wirnika stwarza moment obciążający silnik. Zgodnie z zasadami mechaniki na obudowę hamulca działa w każdej chwili moment reakcyjny równy co do wartości momentowi obciążającemu.
Żadna część jak i całość treści zawartych na www.kumatex.pl nie może być powielana i rozpowszechniania w jakiejkolwiek formie i w jakikolwiek sposób (w tym także elektroniczny lub mechaniczny lub inny na wszelkich polach eksploatacji) włącznie z kopiowaniem, szeroko pojętą digitalizacją, w tym także zamieszczaniem w Internecie - bez pisemnej zgody HDS Serwis sp. z o.o. Jakiekolwiek użycie lub wykorzystanie utworów w całości lub w części (także przekształconych) bez powyzszej zgody stanowi naruszenie prawa i jest zabronione pod groźbą kary oraz może być ścigane prawnie.

D y s p o n u j e m y
mobilnym serwisem