Strona Główna » Yanmar-silniki morskie

Yanmar silnik morski części zamienne

W ofercie wszystkie części do marynistycznych jednostek napędowych Yanmar Diesel. Silniki Yanmar z powodzeniem stosowane są w jachtach, łodziach, barkach i kutrach na całym świecie, są to wysokoprężne silniki Diesel.

Do silników Yanmar, które znalazły zastosowanie w łodziach, statkach i okrętach posiadamy takie zamienne części :

  • tłoki Yanmar części silnika  z marynistycznych jednostek napędowych
  • panewki
  • uszczelki głowicy
  • zestawy uszczelek
  • wały korbowe
  • pompy wody
  • pompy paliwa
  • pompy oleju
  • wtryskiwacze
  • filtry
  • cewki gaszenia
  • pierścienie
  • głowica
  • uszczelniacz wału

Yanmar to ogólnoświatowy dostawca silników do sprzętu marynistycznego. Jednostki napędowe tej marki znane są ze swojej bardzo dobrej jakości oraz wysokiej mocy. Silniki te znalazły zastosowanie zarówno w mniejszych jednostkach pływających, jak i tych większych.

Podstawowe silniki marynistyczne Yanmar:  

  • Yanmar 1GM10
  • Yanmar 2YM15 Yanmar silniki morskie, części zamienne z jednostek marynistycznych
  • Yanmar 3YM20
  • Yanmar 3YM30AE 
  • Yanmar 3YM30
  • Yanmar 3JH5E
  • Yanmar 4JH45
  • Yanmar 4JH5E
  • Yanmar 4JH57
  • Yanmar 4JH4
  • Yanmar 4JH80
  • Yanmar 4JH110
  • Yanmar 4JH4

Ponadto oferujemy ogólne remonty pozostałych silników z jednostek pływających i maszyn różnego typu. 

 

Czy wiesz że...

Do płytkiego siewu i w celu uniemożliwienia pogłębienia bruzdki stosuje się niekiedy płóz, którego trzonek jest przymocowany do dźwigni redlicznej. Wysokość ustawienia płozu jest nastawialna. Niekiedy wewnątrz redlicy umieszcza się ukośnie ustawioną płytkę kierującą nasiona ku stopce, a więc na dno bruzdki. W przyczepianych siewnikach wysokość umieszczenia belki redlicznej nad ziemią nie powinna być mniejsza niż 400 mm, a w zawieszanych - nie mniejsza aniżeli 250 mm. Projektowana liczba redlić musi uwzględniać założone najmniejsze szerokości s międzyrzędzi (10-12 cm). Ponieważ przy małych wartościach s redlice byłyby dość gęsto ustawione, wskutek czego garnęłyby przed sobą rolę na podobieństwo grabi, więc w tym wypadku muszą one być ustawione na przemian w dwóch rzędach. Przy jednej wspólnej belce dźwigniowej tylne redlice muszą, oczywiście, mieć dłuższe dźwignie aniżeli przednie.

 


Żadna część jak i całość treści zawartych na www.kumatex.pl nie może być powielana i rozpowszechniania w jakiejkolwiek formie i w jakikolwiek sposób (w tym także elektroniczny lub mechaniczny lub inny na wszelkich polach eksploatacji) włącznie z kopiowaniem, szeroko pojętą digitalizacją, w tym także zamieszczaniem w Internecie - bez pisemnej zgody HDS Serwis sp. z o.o. Jakiekolwiek użycie lub wykorzystanie utworów w całości lub w części (także przekształconych) bez powyzszej zgody stanowi naruszenie prawa i jest zabronione pod groźbą kary oraz może być ścigane prawnie.

copyright © Kumatex