Strona Główna » Vetus » Części Vetus M2.06 » Głowica Vetus M2.06

Głowica Vetus M2.06

Głowica silnika Vetus M2.06 z marynistycznych jednostek napędowych, np. statków, jachtów, łodzi.

Wszystkie części zamienne do silników Vetus M2.06, np. głowica, gumki uszczelniające lub uszczelniacze zaworowe wszystkich wersji silników Vetus w pełnym asortymencie.

Oferujemy zarówno głowice gołe, jak i kompletne, uzbrojone z zaworami. Do głowic Vetus M2.06 mamy wszystkie rodzaje uszczelek i uszczelniaczy, niezbędne do złożenia silnika.

Głowica Vetus M2.06 dostępna od ręki.

Zadzwoń do nas – odpowiemy na wszystkie pytania.

Wszystkie części silników morskich Vetus, Perkins, Hyundai, Mitsubishi, Yanmar dostępne od ręki.

 

Czy wiesz, że…

Rozdzielacz i przerywacz są zblokowane w urządzenie zwane aparatem zapłonu. W skład aparatu zapłonowego wchodzi jeszcze kopułka, wałek napędowy z krzywką i korpus. Przewód wysokiego napięcia z cewki zapłonowej wchodzi w centralnie umieszczone gniazdo kopułki, połączone stykiem grafitowym z metalową płytką palca rozdzielacza. Korpus rozdzielacza wykonany jest z izolacyjnego tworzywa i osadzony na końcu wałka. Obracający się wraz z wałkiem rozdzielacz łączy kolejno przewód wysokiego napięcia z bocznymi gniazdami kopułki, połączonymi z poszczególnymi świecami zapłonowymi. Pod palcem rozdzielacza umieszczony jest przerywacz, składający się z kowadełka (styk nieruchomy) i młoteczka (styk ruchomy). Ramię młoteczka opiera się o krzywkę wałka izolacyjnym słupkiem, dociskane płaską sprężyną. Obrót wałka powoduje kolejne zwieranie styków i ich rozwieranie. Ramię młoteczka jest odizolowane od korpusu i wałka oraz połączone przewodem z zaciskiem uzwojenia pierwotnego cewki. Kowadełko jest przykręcone do korpusu (połączone z masą). Krzywka wałka rozwiera styki przerywacza w chwili gdy każdy z tłoków silnika dochodzi w górne położenie. Jednocześnie palec rozdzielacza łączy świecę z przewodem wysokiego napięcia cewki tego cylindra, którego tłok dochodzi w górne położenie. Rozwarcie styków przerywacza następuje przed dojściem tłoka w górne położenie. Nazywa się to wyprzedzeniem zapłonu i mierzy się je kątem obrotu wału korbowego, liczonym do górnego położenia tłoka.

 

Żadna część jak i całość treści zawartych na www.kumatex.pl nie może być powielana i rozpowszechniania w jakiejkolwiek formie i w jakikolwiek sposób (w tym także elektroniczny lub mechaniczny lub inny na wszelkich polach eksploatacji) włącznie z kopiowaniem, szeroko pojętą digitalizacją, w tym także zamieszczaniem w Internecie - bez pisemnej zgody HDS Serwis sp. z o.o. Jakiekolwiek użycie lub wykorzystanie utworów w całości lub w części (także przekształconych) bez powyższej zgody stanowi naruszenie prawa i jest zabronione pod groźbą kary oraz może być ścigane prawnie.

copyright © Kumatex