Strona Główna » Volvo Penta » VOLVO Penta D2-55 części zamienne » Uszczelniacz wału VOLVO Penta D2-55

VOLVO Penta D2-55 uszczelniacz wału

Uszczelniacze wału korbowego do silnika zmarynizowanego VOLVO PENTA D2-55. Wszystkie wersje simeringów dostępne u nas, z magazynu.

Uszczelniacze wału VOLVO PENTA D2-55 tył (od strony koła zamachowego) oraz simering przód (od strony koła pasowego).

W ofercie wszystkie rodzaje uszczelniaczy wału korbowego do silnika VOLVO PENTA D2-55.

Wszystkie wersje simeringów dostępne od ręki, u nas na magazynie.

W razie jakichkolwiek pytań skontaktuj się z nami.

 

Czy wiesz że…

Łożysko kulkowe jednorzędowe może być zawsze użyte do wzdłużnego ustalenia wałków, i to w obydwu kierunkach. W tym przypadku wałek będzie posiadał jednak niewielki luz wzdłużny,  równy  luzowi  w łożysku. Większe błędy spowodują znaczny spadek trwałości łożyska. Łożyska kulkowe z kołnierzem lub rowkiem na pierścieniu zewnętrznym stosowane są często w samochodowych skrzynkach biegów. Zastosowanie takich łożysk bardzo ułatwia wykonanie obudowy skrzynki biegów, a poza tym pozwala na skrócenie całkowitej długości skrzynki o kilka, a nawet kilkanaście milimetrów. Łożyska kulkowe z blaszkami ochronnymi stosowane są przede wszystkim w celu ochrony wnętrza łożyska przed zanieczyszczeniami. Najczęściej występują w skrzyn­kach biegów oraz w napędach pomocniczych zespołów.


Żadna część jak i całość treści zawartych na www.kumatex.pl nie może być powielana i rozpowszechniania w jakiejkolwiek formie i w jakikolwiek sposób (w tym także elektroniczny lub mechaniczny lub inny na wszelkich polach eksploatacji) włącznie z kopiowaniem, szeroko pojętą digitalizacją, w tym także zamieszczaniem w Internecie - bez pisemnej zgody HDS Serwis sp. z o.o. Jakiekolwiek użycie lub wykorzystanie utworów w całości lub w części (także przekształconych) bez powyzszej zgody stanowi naruszenie prawa i jest zabronione pod groźbą kary oraz może być ścigane prawnie.

 


copyright © Kumatex