Strona Główna » Volvo Penta » VOLVO Penta D2-55 części zamienne » Wał korbowy VOLVO Penta D2-55

VOLVO Penta D2-55 wał korbowy

Wał korbowy VOLVO PENTA D2-55 - w ofercie naszego sklepu wał korbowy silnika zmarynizowanego VOLVO PENTA D2-55 z łodzi, statków.

Wał korbowy wszystkich wersji silnika zmarynizowanego VOLVO PENTA D2-55. Wszystkie wały korbowe do silnika VOLVO PENTA D2-55 dostępne od ręki, z naszego magazynu.

Oprócz wałów korbowych do silnika VOLVO PENTA D2-55 sprzedajemy także inne części np.: pompy wody, termostaty, głowice, bloki silnika, pompy paliwa, tłoki, tuleje itp.

W razie jakichkolwiek pytań skontaktuj się z nami.

 

Czy wiesz że…

Łożyska kulkowe dwurzędowe wahliwe odmiany normalnej nie wykazują większej nośności niż łożyska jednorzędowe tych samych wymiarów, a nawet przeciwnie, ich nośność jest nieco mniejsza. Dopiero zastosowanie odmiany szerokiej pozwala na uzyskanie większej nośności przy tej samej średnicy wałka. W konstrukcjach samochodów łożyska tego typu znajdują zastosowani w kolach tylnych przy półosiach nieodcią­żonych i jako łożyska pośrednie wału napędowego. Zastosowanie łożysk walcowych wymaga zachowania bardzo ścisłej równoległości osi wałka do osi otworu w obudowie łożyska. Łożyska te mogą być stosowane tylko w przypadku bardzo sztywnych wałków, nie ulegających zbytniemu ugięciu w cza­sie pracy. W pewnych rozwiązaniach spotyka się niekiedy łożyska walcowe z prowadzeniem obustronnym na pierścieniu wewnętrznym bez pierścienia zewnętrznego lub też łożyska walcowe z prowadzeniem obustronnym na pierścieniu zewnętrznym bez pierścienia wewnętrznego. Rozwiązania takie można spotkać w skrzynkach biegów i wałach korbowych silników. Zaletą zastosowania takich łożysk jest bardzo znaczne zmniejszenie wymiarów całej podpory łożyskowej. Należy tu jednak zaznaczyć, że przy takim rozwiązaniu dokładność zastępczej bieżni jest na ogół mniejsza niż przeciętna dokładność bieżni w fabrycznym łożysku, a więc luzy poprzeczne takiej podpory łożyskowej są odpowiednio większe. Ponadto w omawia­nym rozwiązaniu bieżnia zastępcza powinna być odpowiednio utwardzona, co stwarza dodatkowe wymagania przy doborze materiału oprawy, w której ukształ­towana jest bieżnia; materiał ten powinien nadawać się do utwardzenia.

 

Żadna część jak i całość treści zawartych na www.kumatex.pl nie może być powielana i rozpowszechniania w jakiejkolwiek formie i w jakikolwiek sposób (w tym także elektroniczny lub mechaniczny lub inny na wszelkich polach eksploatacji) włącznie z kopiowaniem, szeroko pojętą digitalizacją, w tym także zamieszczaniem w Internecie - bez pisemnej zgody HDS Serwis sp. z o.o. Jakiekolwiek użycie lub wykorzystanie utworów w całości lub w części (także przekształconych) bez powyzszej zgody stanowi naruszenie prawa i jest zabronione pod groźbą kary oraz może być ścigane prawnie.

 


copyright © Kumatex