Głowica KUBOTA CT 3.69 CARRIER
Głowica, zawory głowicy, uszczelniacze zaworowe silnika KUBOTA CT 3.69 CARRIER , który znalazł zastosowanie w agregatach chłodniczych.
Głowica, zawory głowicy, gumki uszczelniające lub uszczelniacze zaworowe wszystkich wersji silnika Kubota 3.69 Carrier .
Oprócz głowicy do silnika KUBOTA 369 sprzedajemy także inne części np.: pompy paliwa, tłoki, tuleje termostaty, bloki silnika itp.
Oferujemy zarówno głowice gołe, jak i kompletne, uzbrojone z zaworami. Do głowic mamy wszystkie rodzaje uszczelek i uszczelniaczy, niezbędne do złożenia silnika.
W razie jakichkolwiek pytań skontaktuj się z nami.
Czy wiesz że…
Technika wytwarzania połączeń klejonych posługuje się obecnie w przeważającej liczbie przypadków metodami ręcznymi. Proces produkcyjny zawiera jednak rozliczne możliwości wprowadzenia mechanizacji i automatyzacji. Szczególnie nadające się do procesów zautomatyzowanych są kleje jednoskładnikowe, ponieważ nie istnieją żadne trudności związane z ich trwałością. Głównym problemem przy automatyzacji procesu jest powlekanie klejem. Najważniejsze jego metody zostały zestawione i wyjaśnione odpowiednimi przykładami. Czas utwardzania połączenia określa rodzaj i liczbę koniecznych urządzeń.
Żadna część jak i całość treści zawartych na www.kumatex.pl nie może być powielana i rozpowszechniania w jakiejkolwiek formie i w jakikolwiek sposób (w tym także elektroniczny lub mechaniczny lub inny na wszelkich polach eksploatacji) włącznie z kopiowaniem, szeroko pojętą digitalizacją, w tym także zamieszczaniem w Internecie - bez pisemnej zgody HDS Serwis sp. z o.o. Jakiekolwiek użycie lub wykorzystanie utworów w całości lub w części (także przekształconych) bez powyzszej zgody stanowi naruszenie prawa i jest zabronione pod groźbą kary oraz może być ścigane prawnie.

D y s p o n u j e m y
mobilnym serwisem