KOMATSU 6D95, S6D95 uszczelka pod głowicę
KOMATSU 6D95, S6D95, 6D95L, S6D95L-1-uszczelka głowicy do silnika. Uszczelki i inne części do silników KOMATSU, które znalazły zastosowanie w ładowarkach oraz wózkach widłowych marki KOMATSU.
Silniki KOMATSU tej serii pracują w wózkach widłowych oraz ładowarkach. Posiadamy również inne uszczelki, a także inne części zamienne do tego silnika marki KOMATSU.
Skontaktuj się z nami aby uzyskać więcej informacji na temat silnika KOMATSU 6D95.
Oferujemy uszczelki do takich modeli jak:
- KOMATSU 6D95
- KOMATSU 6D95L
- KOMATSU S6D95T
- KOMATSU 6D95L-1
- KOMATSU S6D95L-1
Czy wiesz że…
Uszkodzony gwint w otworze wystarczy poprawić gwintownikiem. Jeżeli jest zerwanych więcej niż dwa zwoje gwintu, należy otwór rozwierać i nagwintować go na nowo. Na przykład uszkodzony, otwór o gwincie M12 (Zetor 25) rozwierca się i gwintuje na wymiar M14X1,5, Nie należy przy tym zapominać o zukosowaniu rozwierconego otworu, przeważnie fazuje się go pod kątem 120°. Wytarte gniazdo łożyska kulkowego należy przede wszystkim zmierzyć średnicówką czujnikową. Jeżeli zużycie przekracza 0,02 mm, to powinno się przystąpić do naprawy. Najczęściej stosuje się tulejowanie otworu; w tym celu wykonuje się tuleję ze stali 40 grubości około 3- 4 mm, a otwór roztacza. Następnie tuleję wprasowuje się w przetoczony otwór i rozwierca jej średnicę wewnętrzną na wymiar dopasowywanego łożyska.
Żadna część jak i całość treści zawartych na www.kumatex.pl nie może być powielana i rozpowszechniania w jakiejkolwiek formie i w jakikolwiek sposób (w tym także elektroniczny lub mechaniczny lub inny na wszelkich polach eksploatacji) włącznie z kopiowaniem, szeroko pojętą digitalizacją, w tym także zamieszczaniem w Internecie - bez pisemnej zgody HDS Serwis sp. z o.o. Jakiekolwiek użycie lub wykorzystanie utworów w całości lub w części (także przekształconych) bez powyzszej zgody stanowi naruszenie prawa i jest zabronione pod groźbą kary oraz może być ścigane prawnie.

D y s p o n u j e m y
mobilnym serwisem