KUBOTA Z851, Z751 uszczelniacz wału
Uszczelniacze wału korbowego do silnika KUBOTA Z851, Z751, Z750. Wszystkie wersje simeringów dostępne u nas, z magazynu. Uszczelniacze wału korbowego do silnika KUBOTA Z851, Z751 tył (od strony koła zamachowego) oraz simering przód (od strony koła pasowego).
W ofercie wszystkie rodzaje uszczelniaczy wału korbowego do silnika KUBOTA Z851, Z751. Wszystkie wersje simeringów dostępne od ręki, u nas na magazynie.
Oprócz uszczelniaczy wału korbowego do silnika KUBOTA Z851, Z751 sprzedajemy także inne części np.: termostaty, głowice, bloki silnika, pompy paliwa, tłoki, tuleje itp.
W razie jakichkolwiek pytań skontaktuj się z nami.
Czy wiesz że…
Jednocześnie z kontrolą poziomu elektrolitu powinno się określić stopień naładowania akumulatora. Wskaźnikiem stanu naładowania jest gęstość elektrolitu w ogniwach. Gęstości elektrolitu nie można mierzyć bezpośrednio po uzupełnieniu ogniw wodą destylowaną. Na-leży odczekać pewien czas, w którym elektrolit dokładnie się przemiesza. Akumulator jest całkowicie naładowany, jeżeli gęstość elektrolitu wynosi 1,28 g/cm3. Akumulator z elektrolitem o gęstości niższej cd 1,10 g/cm3 nie nadaje się do dalszej eksploatacji i powinien być oddalony do stacji obsługi akumulatorów.
Żadna część jak i całość treści zawartych na www.kumatex.pl nie może być powielana i rozpowszechniania w jakiejkolwiek formie i w jakikolwiek sposób (w tym także elektroniczny lub mechaniczny lub inny na wszelkich polach eksploatacji) włącznie z kopiowaniem, szeroko pojętą digitalizacją, w tym także zamieszczaniem w Internecie - bez pisemnej zgody HDS Serwis sp. z o.o. Jakiekolwiek użycie lub wykorzystanie utworów w całości lub w części (także przekształconych) bez powyzszej zgody stanowi naruszenie prawa i jest zabronione pod groźbą kary oraz może być ścigane prawnie.

D y s p o n u j e m y
mobilnym serwisem