Strona Główna » Cummins » Cummins ISB » Cummins ISB5.9 części » Panewki Cummins ISB5.9

Panewki Cummins ISB5.9

Panewki silnika Cummins ISB5.9 z samochodów ciężarowych, pickupów oraz autobusów.

Panewki wału korbowego, panewki korbowe, główne i pierścienie oporowe wału korbowego silnika Cummins ISB5.9.

Wszystkie części zamienne do silników Cummins ISB5.9 dostępne od ręki.

UWAGA! Do wszystkich modeli silników Cummins ISB5.9 mamy nie tylko panewki w wymiarze nominalnym, ale również panewki nadwymiarowe (tym samym istnieje możliwość wykonania szlifu uszkodzonego wału).

Posiadamy wszystkie części zamienne do silników:

  • Cummins ISB 5.9
  • Cummins ISB 5.9L
  • Cummins ISB185
  • Cummins ISB220
  • Cummins ISB250
  • Cummins ISB275
  • Cummins ISB235-40 5.9L
  • Cummins ISB220-40 5.9L
  • Cummins ISB210-40 5.9L
  • Cummins ISB190-40 5.9L
  • Cummins ISB180-40 5.9L
  • Cummins ISB170-40 5.9L
  • Cummins ISB4-6L
  • Cummins ISB4-6H

Do wałów korbowych Cummins ISB5.9 oferujemy między innymi:

  • Panewki korbowodowe
  • Panewki główne
  • Pierścienie oporowe
  • Księżyce wału korbowego (pół księżyce oporowe) wszystkie wersje

Udostępniamy wszystkie wymiary wałów, konieczne do przeprowadzenia szlifu wałów.

Panewki Cummins ISB5.9 dostępne od ręki.

Zadzwoń lub napisz, by uzyskać więcej informacji na temat silnika Cummins ISB5.9.

 

Czy wiesz, że…

Siła zaciskająca, na którą składa się ciężar obciążnika, ciężar zwory (rdzenia) luzownika, ciężar dźwigni poziomej i pionowej, powoduje obrót dźwigni kątowej, a za pośrednictwem cięgna sztywnego dociśnięcie lewego kloca do tarczy hamulcowej, osadzonej na hamowanym wale. Gdy dociśnięcie klocka lewego jest całkowite, dalsze działanie siły zaciskającej przenosi się za pośrednictwem dźwigni kątowej na dźwignię prawą, do której jest przymocowany drugi klocek, powodując jego dociśnięcie do tarczy. Luzownik, zwany także zwalniakiem elektromagnetycznym, przymocowany jest swoją obudową do konstrukcji stałej. W obudowie mieszczą się zwojnice elektromagnetyczne i rdzeń, połączony przegubowo z poziomą dźwignią hamulca. Włączenie prądu powoduje wciągnięcie rdzenia do wnętrza obudowy, podniesienie dźwigni, a następnie za pośrednictwem dźwigni pionowej i dźwigni kątowej, odsunięcie klocków od tarczy hamulcowej.


Żadna część jak i całość treści zawartych na www.kumatex.pl nie może być powielana i rozpowszechniania w jakiejkolwiek formie i w jakikolwiek sposób (w tym także elektroniczny lub mechaniczny lub inny na wszelkich polach eksploatacji) włącznie z kopiowaniem, szeroko pojętą digitalizacją, w tym także zamieszczaniem w Internecie - bez pisemnej zgody HDS Serwis sp. z o.o. Jakiekolwiek użycie lub wykorzystanie utworów w całości lub w części (także przekształconych) bez powyższej zgody stanowi naruszenie prawa i jest zabronione pod groźbą kary oraz może być ścigane prawnie.

copyright © Kumatex