Strona Główna » Vetus » Części Vetus M2.05 » Panewki Vetus M2.05

Panewki Vetus M2.05

Panewki silnika Vetus M2.05 z marynistycznych jednostek napędowych, np. łodzi, statków, jachtów.

Panewki wału korbowego, panewki korbowe, główne i pierścienie oporowe wału korbowego silnika Vetus M2.05.

Wszystkie części zamienne do silników Vetus M2.05 dostępne od ręki.

UWAGA! Do wszystkich modeli silników Vetus M2.05 mamy nie tylko panewki w wymiarze nominalnym, ale również panewki nadwymiarowe (tym samym istnieje możliwość wykonania szlifu uszkodzonego wału).

Do wałów korbowych Vetus M2.05 oferujemy między innymi:

  • Panewki korbowodowe
  • Panewki główne
  • Pierścienie oporowe
  • Księżyce wału korbowego (pół księżyce oporowe) wszystkie wersje

Udostępniamy wszystkie wymiary wałów, konieczne do przeprowadzenia szlifu wałów.

Panewki Vetus M2.05 dostępne od ręki.

Zadzwoń lub napisz, by uzyskać więcej informacji na temat silnika Vetus M2.05.

Wszystkie części do silników morskich Vetus, Perkins, Hyundai, Mitsubishi, Yanmar dostępne od ręki.

 

Czy wiesz, że…

Sposób doprowadzenia paliwa do silnika zależy od rodzaju paliwa i zapłonu. Benzyna i gazy spalane w silniku zasysane są do cylindra wraz z powietrzem. Olej napędowy natomiast wtryskiwany jest do komory spalania w ostatniej fazie suwu sprężania czystego powietrza. W wyniku sprężania powietrze jest silnie rozgrzane. Wtrysk oleju napędowego z jednoczesnym końcowym sprężaniem powoduje zapalenie się mieszanki paliwowej (następuje zapłon samoczynny). Ciśnienie sprężania w silniku napędzanym olejem napędowym jest dwu- i trzykrotnie większe niż w silniku benzynowym i gazowym. Stąd przyjęła się nazwa silniki wysokoprężne, określająca silniki z zapłonem samoczynnym, gdzie paliwem jest olej napędowy. Zapłon samoczynny dla benzyny i gazów stosowanych do napędu silników jest możliwy, ale praktycznie nie wykorzystywany, gdyż spalanie przebiega wtedy wybuchowo (detonacyjnie). Dlatego w silnikach benzynowych i gazowych spalanie mieszanki przy niższym ciśnieniu i niższej temperaturze wymaga jej uprzedniego zapalenia (zapłonu iskrowego), a silniki te nazwano niskoprężnymi.

 

Żadna część jak i całość treści zawartych na www.kumatex.pl nie może być powielana i rozpowszechniania w jakiejkolwiek formie i w jakikolwiek sposób (w tym także elektroniczny lub mechaniczny lub inny na wszelkich polach eksploatacji) włącznie z kopiowaniem, szeroko pojętą digitalizacją, w tym także zamieszczaniem w Internecie - bez pisemnej zgody HDS Serwis sp. z o.o. Jakiekolwiek użycie lub wykorzystanie utworów w całości lub w części (także przekształconych) bez powyższej zgody stanowi naruszenie prawa i jest zabronione pod groźbą kary oraz może być ścigane prawnie.

copyright © Kumatex