Strona Główna » Volvo Penta » VOLVO Penta D1-30 części zamienne

VOLVO Penta D1-30 części zamienne

Posiadamy wszystkie części zamienne silnika zmarynizowanego VOLVO Penta D1-30, Volvo Penta D1-30A, Volvo Penta D1-30B, Volvo Penta D1-30C, Volvo Penta D1-30D, Volvo Penta D1-30E, Volvo Penta D1-30F, Perkins Perama.

Wszystkie części zamienne silnika VOLVO Penta D1-30 dostępne od ręki, z naszego magazynu.

Części VOLVO Penta D1-30B

Do silników morskich VOLVO Penta D1-30, Volvo Penta D1-30A, Volvo Penta D1-30B mamy takie części jak: Części zamienne silnika zmarynizowanego Volvo Penta D1-30

  •  termostaty
  •  pierścienie
  •  głowice
  •  korbowody
  •  zawory głowicy
  •  uszczelniacze wału
  •  tuleje
  •  tłoki
  •  uszczelki
  •  panewki
  •  wały korbowe
  •  wtryskiwacze
  •  pompy wody
  •  pompy oleju
  •  pompy paliwa
  •  cewki gaszenia
  •  świeca żarowa
  •  uszczelka głowicy

Skontaktuj się z nami by uzyskać więcej informacji na temat silników morskich VOLVO Penta D1-30, Volvo Penta D1-30A, Volvo Penta D1-30B, Volvo Penta D1-30C, Volvo Penta D1-30D, Volvo Penta D1-30E, Volvo Penta D1-30F.

 

Części zamienne silnika morskiego Volvo Penta D1-30A

Czy wiesz że...

Do głównego ogniwa mechanizmu, które dalej będziemy nazywali ogniwem pierwszym przyłożona jest siła czynna silnika, zaś do ogniwa biernego siła oporu (oporu technologicznego lub innego). Bardziej skomplikowaną przekładnią ruchu i sił w maszynie będzie przekładnia składająca się z dwóch ogniw, do których przyłożono więcej niż jedną siłę czynną lub siłę oporu. Możliwe są również np. takie przypadki, kiedy do dowolnego z i ogniw mechanizmu przyłożone są jedna siła czynna i dwie lub więcej siły oporu, będące wynikiem działania danych dwóch lub więcej oporów technologicznych, przyłożonych do różnych ogniw. Możemy sobie również przedstawić przypadki, kiedy do jednego z i ogniw mechanizmu przyłożone są diwie lub więcej sił czynnych, będących wynikiem działania sił czynnych silników na dwa lub więcej ogniw głównych. Otrzymany wynik można zdefiniować następująco: Całkowity współczynnik sprawności maszyny przy połączeniu szeregowym mechanizmów prostych równa się iloczynowi częściowych współczynników sprawności. W mechanicznych, oddziałach fabryk w wielu przypadkach stosuje się przekazywanie mocy od jednego źródła mocy; za pomocą pędni (transmisji), do każdej obrabiarki. W takim przypadku mamy między silnikiem i pędnią połączenie szeregowe, zaś między pędnią i obrabiarkami równoległe. We wzorach dla sprawdzenia poszczególnych mechanizmów może być również odzwierciedlona jakość wykonania powierzchni ciernych drogą wprowadzenia do wzorów współczynników tarcia, zależnych od obróbki i od materiałów. Należy zwrócić uwagę, że przy obliczaniu poszczególnych mechanizmów nie stosuje się obliczania technologicznych i innych rodzajów oporów. Aby ustalić jakość pracy dźwigarki, zbędne jest badanie pochodzenia oporów na wałku biernym, gdyż niezależnie od charakteru tarcia względne wewnętrzne opory mechaniczne będą takimi jak i poprzednio.


Żadna część jak i całość treści zawartych na www.kumatex.pl nie może być powielana i rozpowszechniania w jakiejkolwiek formie i w jakikolwiek sposób (w tym także elektroniczny lub mechaniczny lub inny na wszelkich polach eksploatacji) włącznie z kopiowaniem, szeroko pojętą digitalizacją, w tym także zamieszczaniem w Internecie - bez pisemnej zgody HDS Serwis sp. z o.o. Jakiekolwiek użycie lub wykorzystanie utworów w całości lub w części (także przekształconych) bez powyzszej zgody stanowi naruszenie prawa i jest zabronione pod groźbą kary oraz może być ścigane prawnie.

 




copyright © Kumatex