Strona Główna » Mitsubishi » Silnik Mitsubishi 4D31, 4D30 » Wał korbowy Mitsubishi 4D31, 4D30

Mitsubishi 4D31, 4D30 wał korbowy

Wał korbowy silnika Mitsubishi 4D31, Mitsubishi 4D30, który pracuje w koparkach Kobelco, Kato, Sumitomo, Caterpillar.

Oprócz wałów korbowych do silnika Mitsubishi 4D31, Mitsubishi 4D30 sprzedajemy także inne części np.: pompy wody, termostaty, głowice, pompy paliwa, tłoki, tuleje itp.

W razie jakichkolwiek pytań skontaktuj się z nami.

 

Czy wiesz, że…

W celu zwiększenia napięcia drugiego stopnia regulacji należy zwiększyć naciąg sprężyny przez przegięcie zaczepu w przeciwną stronę. Zmniejszenie napięcia pierwszego stopnia regulacji wymaga zmniejszenia szczeliny pomiędzy rdzeniem a zworą przez przegięcie do dołu wspornika górnego styku. W celu zwiększenia napięcia pierwszego stopnia regulacji szczelinę należy powiększyć przez przegięcie wspornika do góry. W obu przypadkach, po wyregulowaniu napięcia należy wyregulować odstęp między dolnym stykiem stałym a stykiem ruchomym na a 0,35-0,45 mm; regulację przeprowadza się przez przeginanie wspornika. Pomiary napięcia po regulacji powinny być wykonane przy nałożonej pokrywie regulatora oraz po uprzedniej stabilizacji cieplnej regulatora.


Żadna część jak i całość treści zawartych na www.kumatex.pl nie może być powielana i rozpowszechniania w jakiejkolwiek formie i w jakikolwiek sposób (w tym także elektroniczny lub mechaniczny lub inny na wszelkich polach eksploatacji) włącznie z kopiowaniem, szeroko pojętą digitalizacją, w tym także zamieszczaniem w Internecie - bez pisemnej zgody HDS Serwis sp. z o.o. Jakiekolwiek użycie lub wykorzystanie utworów w całości lub w części (także przekształconych) bez powyzszej zgody stanowi naruszenie prawa i jest zabronione pod groźbą kary oraz może być ścigane prawnie.

copyright © Kumatex